• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Yarali01

men varför ha sex i samma säng från början överhuvudtaget?
    du vill inte ge barnet spår, men ge fan i att knulla bredvid ditt sbarn då? det finns ändå trots allt en risk!
    Och Osmakligt äckligt!

Köksbordet är ok, soffan, badrummet osv..det finns så många roliga varianter som man kan ha för sig själv, för tid för mamma och pappa enbart måste också finnas väl..

evaviola skrev 2008-08-05 23:23:35 följande:
    Nu är det ju som så att barnet inte FÅR spår resten av livet av att se mamma o pappa knulla eftersom det är så pass litet...Å nej, om jag vill bli upptäckt när jag har sex så vill jag bli det av ngn som FÖRSTÅR vad som händer, det är ju det som är vitsen med det hela i så fall
  • 3barnsmor

Man behöver väl inte låta och knulla som fan.. en liten snabbis kan vara väldigt skönt det med..

• evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:26:12 följande:
    men varför ha sex i samma säng från början överhuvudtaget?du vill inte ge barnet spår, men ge fan i att knulla bredvid ditt sbarn då? det finns ändå trots allt en risk!Och Osmakligt äckligt!Köksbordet är ok, soffan, badrummet osv..det finns så många roliga varianter som man kan ha för sig själv, för tid för mamma och pappa enbart måste också finnas väl..
    Men snälla snälla snälla!!!!! Läs på lite om barns utveckling!!!!!

Vi har inte haft några problem att ha egentid, sonen har som sagt sovit i egen säng sen han var 3 veckor, dessutom så gör vi annat tillsammans än har sex på vår egentid, men det kanske inte ni gör?
  • 3barnsmor

om barnets rum är bredvid då och du ligger och gapar och skriker du tror inte den kan undra vad som händer då???

• evaviola

Maj Lis skrev 2008-08-05 23:27:03 följande:

Man behöver väl inte låta och knulla som fan.. en liten snabbis kan vara väldigt skönt det med..
    Jo, det förstår du väl?

Låter man inte som i värsta porrullen är det inte riktig sex!!!
  • Anonym
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:26:12 följande:
    men varför ha sex i samma säng från början överhuvudtaget?du vill inte ge barnet spår, men ge fan i att knulla bredvid ditt sbarn då? det finns ändå trots allt en risk!Och Osmakligt äckligt!Köksbordet är ok, soffan, badrummet osv..det finns så många roliga varianter som man kan ha för sig själv, för tid för mamma och pappa enbart måste också finnas väl..
    Och om man då, som i vårt fall, dessutom har tonåringar hemma i huset, hur gör man då? Nu har vi iofs inte sex med lilleman _i_ sängen, men väl i spjälsängen bredvid...
  • 3barnsmor
    evaviola skrev 2008-08-05 23:29:21 följande:
    Maj Lis skrev 2008-08-05 23:27:03 följande: Jo, det förstår du väl? Låter man inte som i värsta porrullen är det inte riktig sex!!!
    Oj det visste inte jag.. får skrika nästa gång så grannar hör hur skönt vi har det..
  • 3barnsmor
    Anonym skrev 2008-08-05 23:31:07 följande:
    Och om man då, som i vårt fall, dessutom har tonåringar hemma i huset, hur gör man då? Nu har vi iofs inte sex med lilleman _i_ sängen, men väl i spjälsängen bredvid...
    Ni fär sluta ha sex helt enkelt annars så blir era barn skadade...
  • Hanna th
    Svar på #102
    evaviola skrev 2008-08-05 23:26:05 följande:
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:24:57 följande:
    Gör vad? Har sex i samma säng som barnet?Ja, både av lathet, bekvämlighet, kåthet som måste komma ut NU, you name it!
    värsta egotrippen alltså.
  • Yarali01

fy för tyst sex, jag vill iallafall se och höra att jag tillfredställer min man!
    inte fan vill jag ha en stel grå mus mellan mina ben somkanppt säger el gör ett pip!
    Jag vill höra när han kommer, slutspelet e ju det bästa, ÄVEN vid snabbisar!

nej du, död sex är inget för mig!
    men kanske är det så ni lever, ja det är upp till er hur ni knullar, men ..låt inte barnen blandas in för det!

börjar snart verka som ni har dem som extra krydda för ev upptäckelse...örk

Svar på tråden sex vid samsovning?