• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • evaviola

Maj Lis skrev 2008-08-05 23:39:00 följande:

Måste man vara stel för att man inte stönar som en stucken gris... lägg av..det var det löjligaste jag har hört...Och hur ska du göra när din barn är så stora så att dom kan öppna eran dörr.. sluta att ha sex helt eller??Tror du inte att ett barn undrar om ni ligger och stönar och skriker, vad ni håller på med??
    Tydligen är vi väldigt viga, du o jag Jag kan i alla fall göra diverse konter utan att låta ett pip, andra blir kanske så ansträngda att dom måste flåsa?
  • Hanna th
    Svar på #117
    evaviola skrev 2008-08-05 23:36:13 följande:
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:33:48 följande:
    Ja, jag har då sex för min egen skull, inte för någon annans. eller vad menade du?
    att du är för lat för att göra det någon annanstans, hur länge tycker du att det är ok att ha sex med ditt barn bredvid dig? vilken ålder tänkte du att du skall sluta?
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:40:54 följande:
    nope .-)jag skulle aldrig få för mig att knulla inför mina barn!jag har alldeles för stor respekt för dem att inte låta dem bli utsatta för detta!OCHsen har jag en ganska stor aptit på sex men utan att de är med i samma rum!det finns en tur till skogen, tvättstugan, i bilen osv osv.listan e lång och tro mig!mannen älskar variation och lite galenhet och spontanhet!man är varken död el gammal, bara för man är förälder .-)
    Menar du att du lämnar ditt barn ensamt hemma för att gå ut i skogen, blen mm för att ha sex?!?
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:41:40 följande:

Svar på #117
    att du är för lat för att göra det någon annanstans, hur länge tycker du att det är ok att ha sex med ditt barn bredvid dig? vilken ålder tänkte du att du skall sluta?
    Om du läst tråden ordentligt hade du kanske sett att jag skrev att sonen fick eget rum vid 9-10 månader. Han har sovit i egen säng sen han var 3 veckor. Mer du missat att läsa?
  • Yarali01

skrattar, nja..han är 17 år snart så jag tror det är riskfritt .-))

evaviola skrev 2008-08-05 23:42:40 följande:
    Menar du att du lämnar ditt barn ensamt hemma för att gå ut i skogen, blen mm för att ha sex?!?
  • Hanna th
    Svar på #122
    men innan ni två tog upp det så var det ingen annan som hade tagit upp något om att skrika det tog ni ur luften det var inte tal om något skrik, det var du som tog upp det.

Maj Lis skrev 2008-08-05 23:41:13 följande:
    oj ja vad dåligt jag mår.... sluta trycka ner mig... jag har inget sexliv för att jag inte skriker.. usch så dålig jag mår
  • 3barnsmor
    evaviola skrev 2008-08-05 23:41:26 följande:
    Maj Lis skrev 2008-08-05 23:39:00 följande: Tydligen är vi väldigt viga, du o jag Jag kan i alla fall göra diverse konter utan att låta ett pip, andra blir kanske så ansträngda att dom måste flåsa?
    Jajemensan.. kan göra en massa saker utan att skrika och låta högt..
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:44:20 följande:
    [/citat]
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:44:20 följande:
    [citat]
    ? Men VARFÖR blir du då så upprörd?! Naturligtvis handlar det inte om barn (ungdomar) i 17årsåldern.
  • Anonym
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:40:54 följande:
    nope .-)jag skulle aldrig få för mig att knulla inför mina barn!jag har alldeles för stor respekt för dem att inte låta dem bli utsatta för detta!OCHsen har jag en ganska stor aptit på sex men utan att de är med i samma rum!det finns en tur till skogen, tvättstugan, i bilen osv osv.listan e lång och tro mig!mannen älskar variation och lite galenhet och spontanhet!man är varken död el gammal, bara för man är förälder .-)
    Vad gör ni med barnet när ni ger er av ut i skogen för att ha sex?

Och varför ignorerar de som förespråkar ljudligt sex med barnet i annat rum frågan om hur man hanterar det faktum att barnet garanterat kan höra er?
  • Suskiv

Sex har vi oftast i sängen. Enkel anlending. Vi har en snart 4 åring som nattvandrar och hans sovrum ligger i anslutning till vardagsrummet. Skulle vi hålla på inne i vardagsrumemt är risken stor att han skulle komma på oss. Är vi i sovrummet så blir vi lättare förvarnade och det finns täcken att vara under. Risken för att han ska se nått han inte borde är minimal

Och fram till ungefär 1½ års ålder har det varit ok med barn i sängen samtidigt som vi haft sex. De har aldrig vaknat. Nu är yngsta 18 månader så han sover första delen av natten i egen säng i vårt rum så nu har vi hela 180 cm att knulla runt på.

Svar på tråden sex vid samsovning?