• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • 3barnsmor
    evaviola skrev 2008-08-06 00:12:19 följande:
    Nej, godnatt mina vänner, MÅSTE lägga mig nu!!!sov så gott alla.
    ´detsamma... ha det så bra i ditt tysta sexlivFlört
  • Anonym (ojdå)

haha...denna tråden var ju kul :)

• 3barnsmor

Japp min dotter är totalt sex skadad får hon låg i vårat rum när hon var lite när vi hade sex.. hon kan ju knappt vara med andra barnRäcka ut tungan

• 3barnsmor

jaha.. godnatt allihopa sov så gott

• FruMähler

ja det tycks ju som att alla ha gått å gömmt sig under täcket ..eller vad som nu sker*flinar*...natt natt

• Beckah82
    Yarali01 skrev 2008-08-06 00:05:33 följande:
    Skulle aldrig säga el kalla min son för "unge"ja , jag har bara ett barn!nervärderande och fult ord på ett barn!där har du skillnaden mellan oss två!Maj Lis skrev 2008-08-06 00:01:49 följande:

Jag har två ungar inte det minsta nedvärderande att säga unge

Kattunge och människounge lika sätt

Du verkar ju likställa unge med ungjävel typ...vilket är en helt annan sak. Som Käring och kärring.

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Hanna th

alltså jag fattar inte grejjen med att skrika eller inte skrika?
    vissa gör det mer vissa mindre och andra inte alls inget av det är väl fel?

• Ablan

har bara skummat igenom tråden, jag kan inte fatta att det finns folk som har sex i samma säng som deras barn sover, om de sover i en egen säg tycker jag att det är en annan sak, men att bli åsatt bredvid sitt barn känns rätt magstarkt...

• jennypennypannkaka

Det här var en intressant tråd. Kan inte någon med PLUS-medlemskap fixa en omröstning? Gärna med alternativ på hur gamla barnen är också...

Svar på tråden sex vid samsovning?