• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:54:31 följande:
    men han har väl också vart liten en gång eller hur?jag värnar mkt om barnen, samt också om förhållandet till sin man!Att ens äktenskap el sambo el what ever man har, så måste man ta hand om varandra, njuta och ta sig tid och leka!!Sluta upp med era grå kostymer i era mamma roller som mrs perfekt!LEV, njut och ha kul!våga !Hur tror ni att era förhållande ska räcka 10 20 30 år om ni har samma tysta sex utan rörelse el ljud?dvs pensionärsex! OJ! vilken höjdare...Min son har haft turen att slippa se el höra se mamma bli "påsatt"!men hans kompisar har berättat..ja de" troddde jag sov"..men ööö fy fan vad äckligt det var att se/höra morsan och farsan knulla!!hur vet NI med säkerhet att DE inget märker??oavsett ålder!Är det så svårt fr er, att visa ert barn den respekt, att INTE knulla bredvid henne /honom!och ta er den lilla tiden som knappt 1 min, att finna ett mer propert ställe att ha en snabbis el etc!
    Läs mina inlägg en gång till...

Om din sons kompis sett/hört sina föräldrar knulla, har han ju varit äldre än 1 år, eller hur?

Dessutom, om du läst mina inlägg så hade du oxå sett att sonen var 9-10 månader när han fick eget rum.

Jag o sambon har långt ifrån pensionärsex som du så fint uttryckte det (vet du inte om att även pensionärer har vild sex?)
  • Suskiv
    men han har väl också vart liten en gång eller hur?jag värnar mkt om barnen, samt också om förhållandet till sin man!Att ens äktenskap el sambo el what ever man har, så måste man ta hand om varandra, njuta och ta sig tid och leka!!Sluta upp med era grå kostymer i era mamma roller som mrs perfekt!LEV, njut och ha kul!våga !Hur tror ni att era förhållande ska räcka 10 20 30 år om ni har samma tysta sex utan rörelse el ljud?dvs pensionärsex! OJ! vilken höjdare...Min son har haft turen att slippa se el höra se mamma bli "påsatt"!men hans kompisar har berättat..ja de" troddde jag sov"..men ööö fy fan vad äckligt det var att se/höra morsan och farsan knulla!!hur vet NI med säkerhet att DE inget märker??oavsett ålder!Är det så svårt fr er, att visa ert barn den respekt, att INTE knulla bredvid henne /honom!och ta er den lilla tiden som knappt 1 min, att finna ett mer propert ställe att ha en snabbis el etc!
    Så vart ska vi hålla till tycker du? vi har tre rum. I ena sover 18 månaders killen. I det andra sover 5 och snart 4 åringen. Deras sovrum ligger vägg i vägg och med dörr in i vardagsrummet. 4 åringen nattvandrar?

Och nej vi har inget tråk sex, vi råkar gilla vårt sex. Bra sex betyder inte per automatik vrål, avanceradeställningar och hårdjuck.
  • Yarali01

för pensionärerna säger jag då bara GO FOR IT!
    haha

sen utgår jag enbart själv du VAD du själv beskriver av dina egna ord!

evaviola skrev 2008-08-05 23:58:07 följande:
    Läs mina inlägg en gång till...Om din sons kompis sett/hört sina föräldrar knulla, har han ju varit äldre än 1 år, eller hur?Dessutom, om du läst mina inlägg så hade du oxå sett att sonen var 9-10 månader när han fick eget rum.Jag o sambon har långt ifrån pensionärsex som du så fint uttryckte det (vet du inte om att även pensionärer har vild sex?)
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-06 00:00:03 följande:
    för pensionärerna säger jag då bara GO FOR IT!hahasen utgår jag enbart själv du VAD du själv beskriver av dina egna ord!
    Ja, och då kan du ju omöjligt ha läst alla mina inlägg? eller så har du tolkat dom vääldigt fel.
  • 3barnsmor
    Gisses.. du menar inte fortfarande att man måste ha stelt sex om man inte låter... snacka om att vara porrskadad..
    jag tror inte att min dotter minns det för hon var som sagt sex månader.. men jag får väl höra det sen isåfall när hon kan prata!!

Min mamma och pappa är lyckligt gifta och har sex barn... Óch dom är som nykära.. Inte har dom behövt låta en massa när dom har sex, och jag tror inte att deras sex liv är så tråkigt för det...

men du hade väl som sagt bara en unge?
  • Anonym (Gud)

men VA??
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 19:54:11 följande:

I samma säng har vi sex.
  • Yarali01

Skulle aldrig säga el kalla min son för "unge"
    ja , jag har bara ett barn!
    nervärderande och fult ord på ett barn!

där har du skillnaden mellan oss två!

Maj Lis skrev 2008-08-06 00:01:49 följande:

Gisses.. du menar inte fortfarande att man måste ha stelt sex om man inte låter... snacka om att vara porrskadad..jag tror inte att min dotter minns det för hon var som sagt sex månader.. men jag får väl höra det sen isåfall när hon kan prata!!Min mamma och pappa är lyckligt gifta och har sex barn... Óch dom är som nykära.. Inte har dom behövt låta en massa när dom har sex, och jag tror inte att deras sex liv är så tråkigt för det...men du hade väl som sagt bara en unge?
  • 3barnsmor

Menar du allvar... det beror väl på hur man säger det.. känsligt lol

• FruMähler

hihiihi vilken rolig tråd..från att pratat hur man gör med sexet när man får barn till hur vida vissa är " porrisar" å andra "pensonärer" hihhihihi

Svar på tråden sex vid samsovning?