• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • evaviola
    FruMähler skrev 2008-08-06 00:07:25 följande:
    hihiihi vilken rolig tråd..från att pratat hur man gör med sexet när man får barn till hur vida vissa är " porrisar" å andra "pensonärer" hihhihihi
    Ja, jag borde egentligen gå o lägga mig, men kan inte slita mig!
  • 3barnsmor

När min dotter busar så brukar jag ta upp henne och fråga om hon är mammas lilla bus unge och killa henne.. ser inget fel med det..

• Anonym (ojdå)

Jag kommer att föda en sketunge, men kommer att älska den LIKA mycket iaf...vad är det för fel på att kalla den så?
    Nyfiken

• Yarali01

som sagt
    -det finns finare och mer respektfullare ord att kalla sina barn!
    men det kanske ni inte visste utan tycker det är helt ok och vardagsaktigt att kalla sitt barn för "unge"

lägg ordet i en fras, och se själv...

• 3barnsmor

Jag med, sitter här i v 40 och måste sova men är ju såå intressant hur vissa är... som tur är så sover dottern till nio

• Yarali01

det är två ord ihopalagt ¨så det utläses annorlunda vokalt!
    busunge är en helt annan femma och börd!

Maj Lis skrev 2008-08-06 00:09:12 följande:

När min dotter busar så brukar jag ta upp henne och fråga om hon är mammas lilla bus unge och killa henne.. ser inget fel med det..
  • 3barnsmor

ja sketunge är väl inte heller fel om man säger det på rätt sett..

• evaviola

Nej, godnatt mina vänner, MÅSTE lägga mig nu!!!

sov så gott alla.

• Anonym (ojdå)

Precis! Mina systerdöttrar har verkligen inget problem med att jag kallar dom för det iaf. Dom vet att det är med kärlek...så.

Tror det har o göra med vem som säger det med :)

• FruMähler
    Yarali01 skrev 2008-08-06 00:10:23 följande:
    som sagt-det finns finare och mer respektfullare ord att kalla sina barn!men det kanske ni inte visste utan tycker det är helt ok och vardagsaktigt att kalla sitt barn för "unge" lägg ordet i en fras, och se själv...
    å så går tråden vidare till vad man kallar sina barn...hihihhi
    sedan finns det ju dialekt också som man använder sig av..men det kanske är både fult och omoraliskt att använda när man pratar med sina sexskadade barn
Svar på tråden sex vid samsovning?