• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Anonym (*.*)

Det va ju **** DET ÄR OLAGLIGT. Och helt jävla fel, hur fan kan man tända när ett barn ligger brevid?

evaviola skrev 2008-08-05 22:18:38 följande:
    Men herregud, ge er!!!Naturligtvis är det inte OLAGLIGT att ha sex i samma säng som man har sitt sovande barn!!!!!Vår son har alltid sovit i egen säng från start. Sängen har stått inne i vårat sovrum. Självklart har vi haft sex när han legat o sovit. Vi har haft sex när han legat i våran säng oxå o sovit, dock lätträknade tillfällen. Sonen flyttade in i eget rum när han var 9-10 månader.
  • Anonym (duff)

Är det okej om min sambo ligger ovanpå mig utan att ha sin penis i min slida i samma rum som vårt barn, då? Det blir väl ungefär samma konsekvenser för mitt barn om hon vaknar isåfall eftersom det blir exakt samma syn hon får skåda?

• evaviola

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:20:43 följande:

Det va ju **** DET ÄR OLAGLIGT. Och helt jävla fel, hur fan kan man tända när ett barn ligger brevid?
    Ge mig bevis på att det är olagligt, tack.

Varför skulle man inte kunda tända på sin partner bara för att ens barn ligger brevid? Du är rent ut sagt korkad om du tror att man blir upphetsad för att barnet ligger brevid...
  • Anonym

Men gud, här är en till som har haft sex ett antal ggr med dottern sovandes i samma säng dock va de lite jobbigt men nu sover hon i sin säng fast i samma rum och nu pippiar vi som aldrig förr och hon har aldrig vaknat, man får ju bara köra på lite lugnare

• Anonym

Kramas och pussas ni inte heller framför era barn?

• Anonym (duff)

Nån som vill svara på min fråga i inlägg 52? Annars ser jag mig som en segrare i den här debatten.

• evaviola

Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:30:15 följande:

Nähä, då går jag och lägger mig istället... Med min dotter och min sexiga man. Godnatt!
    Natti natt!
  • Anonym

har oxå haft 6 me vårt barn i samma säng. flera gånger,man får ju va lite tystare o diskretare. än så länge har vår son aldrig vaknat av d

• Familytime

Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt.

Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...

Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.

• evaviola
    Familytime skrev 2008-08-05 22:51:55 följande:
    Oh shit!! Att det ens kunde bli en diskussion om det här ämnet!! Jag glömmer lätt att det finns väldigt många märkliga människor därute, många huserar här på FL, har jag märkt. Att ha sex med ett barn i samma säng är och förblir fel fel fel fel, så fel det bara kan bli. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja eller nej sida i den här frågan. Där trodde jag att jag och alla föräldrar stod enade emot sex i samma säng som barnen, men jag hade tydligen och överraskande nog fel... Det är bara att beklaga. Jag trodde vi var enade emot att över huvud taget chansa på att blanda in ett barn i sex. Jag kan inte förstå hur man kan göra så... på riktigt beklagligt...Kanske dags att börja kämpa för en lagändring? Det här är ju enbart tragiskt. Jag trodde verkligen inte det fanns en ja och nej sida, som sagt. Jag trodde alla kände samma naturliga negativa känsla till att ha sex med barn i sängen. Stackars stackars barn som råkar illa ut.
    Förklara sakligt för mig exakt hur ett litet barn (naturligtvis pratar vi inte om äldre barn här, utan runt året) tar skada av att föräldrarna har sex när barnet SOVER?

Tror ni på fullaste allvar att man blandar in BARNET i den sexuella akten, eller vad?
Svar på tråden sex vid samsovning?