• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Hanna th
    Svar på #126
    okidoki missade det =)
    evaviola skrev 2008-08-05 23:43:49 följande:
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:41:40 följande:
    Om du läst tråden ordentligt hade du kanske sett att jag skrev att sonen fick eget rum vid 9-10 månader. Han har sovit i egen säng sen han var 3 veckor. Mer du missat att läsa?
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:44:53 följande:

Svar på #122men innan ni två tog upp det så var det ingen annan som hade tagit upp något om att skrika det tog ni ur luften det var inte tal om något skrik, det var du som tog upp det.Maj Lis skrev 2008-08-05 23:41:13 följande:
    Nu har du missat att läsa igen.....
  • Hanna th
    Svar på #123
    evaviola skrev 2008-08-05 23:41:26 följande:
    Maj Lis skrev 2008-08-05 23:39:00 följande:
    Tydligen är vi väldigt viga, du o jag Jag kan i alla fall göra diverse konter utan att låta ett pip, andra blir kanske så ansträngda att dom måste flåsa?
    JAaHAa! det är vigheten och konsterna som gör sexet bra!? ??
    oops fel... TYSTA konster skall det vara.
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:48:24 följande:

Svar på #123
    JAaHAa! det är vigheten och konsterna som gör sexet bra!? ??oops fel... TYSTA konster skall det vara.
    Absolut. Hur roligt e det att ha sex med en som är vig som ett kylskåp egentligen?
  • Anonym

Sexet sker i sängen eller på en madrass på golvet bredvid (eller; såklart i alla andra rum).

barnet är 1 år gammalt och sover som en stock.

• 3barnsmor

Min dotter var 6 månader när hon fick ett eget rum... och nu är jag gravid igen och ska ha om fem dagar.. så du menar om inte denna ska få några menn så måste jag lägga den i sin vagn i hallen och stänga dörren?

• 3barnsmor

eller ska vi inte ha sex tills denna får ett eget rum med?

• Anonym (Sömntutor)

Alltså, mina ungar vaknar inte av nåt. Nu har dom egna rum & vi har inte samsovit med dom. Men vi går in på kvällen när dom sover, tänder lapman & dammsuger deras rum & städar, ingen reaktion! Min älsta har ramlat ur sängen ett antal ggr utan att varken vakna eller ens komma i håg det dan efter........
    Så mina barn skulle defenitivt inte märka & defenitvit INTE ens vakna om vi skulle ha sex i samma säng.
    Sen om jag skulle vilja h adet är en annan femma.

• Anonym

Så länge man inte brölar, stönar så det hörs och får hela sängen i gugning så är man väl ok
    Annars är det lite pervovarning
    Barn ska inte se eller höra att föräldrarna har sex
    Ja, sex ÄR naturligt, men inget man har inför sina barn

• Yarali01

men han har väl också vart liten en gång eller hur?
    jag värnar mkt om barnen, samt också om förhållandet till sin man!
    Att ens äktenskap el sambo el what ever man har, så måste man ta hand om varandra, njuta och ta sig tid och leka!!

Sluta upp med era grå kostymer i era mamma roller som mrs perfekt!
    LEV, njut och ha kul!
    våga !
    Hur tror ni att era förhållande ska räcka 10 20 30 år om ni har samma tysta sex utan rörelse el ljud?
    dvs pensionärsex! OJ! vilken höjdare...

Min son har haft turen att slippa se el höra se mamma bli "påsatt"!
    men hans kompisar har berättat..ja de" troddde jag sov"..men ööö fy fan vad äckligt det var att se/höra morsan och farsan knulla!!

hur vet NI med säkerhet att DE inget märker??
    oavsett ålder!

Är det så svårt fr er, att visa ert barn den respekt, att INTE knulla bredvid henne /honom!
    och ta er den lilla tiden som knappt 1 min, att finna ett mer propert ställe att ha en snabbis el etc!

evaviola skrev 2008-08-05 23:46:07 följande:
    ? Men VARFÖR blir du då så upprörd?! Naturligtvis handlar det inte om barn (ungdomar) i 17årsåldern.
Svar på tråden sex vid samsovning?