• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Yarali01

totallt avtändande att ha sitt barn i samma säng som man ska knulla gubben i!

Vad sitter upphetsningen i att kanske ens barn får se i en akt där den ej kan förstå?

nejtack! hellre onanera jag i duschen om det nu skulle vara så akut, el varför inte dra över gubben i duschen eller nere i tvättstugan hellre hihi

• Hanna th
    Svar på #65
    jag tycker att det skulle kännas sjukt.
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:05:46 följande:

Svar på #52men hallå oavsett om det är lagligt eller ej jag tycker att det där handlar om rätt låg moral.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:23:00 följande:
    Har du någon aning om vad moral är?
  • evaviola
    Familytime skrev 2008-08-05 23:06:40 följande:
    Pratar om barn i allmänhet, spädisar och större barn. Jag ser inte grejen med det. Varför har man som förälder inte mer naturlig instinkt att flytta på sitt barn till ett annat ställe medan man har sex? Jag förstår det inte? Jag gör verkligen inte det. Jag tänker inte dyka in i någon diskussion med folk som har sex med sina barn närvarande. Det säger väl sig självt att en sån diskussion inte skulle utge något vettigt? Vi har alldeles, på tok för olika åsikter om detta för att det ens skulle kunna bli en diskussion. Jag själv känner mig osäker på vad det är för människor egentligen.. Jag blir faktiskt rädd... Man tror ju att naturlig instinkt följer med varje människa, men tydligen inte.
    "Naturlig instinkt"

öh, va? Förklara närmare tack.
  • Yarali01

Ladugården el i tvätteriet!
    el uti moder natur..hehe

Anonym skrev 2008-08-05 23:04:42 följande:
    Men snälla ni, hur tror ni det gick till i stugorna förr i tiden? Läs in er på psykologi, speciellt om barns utveckling, så får ni se att de inte tar någon som helst skada och att det är helt säkert att ha sex i samma säng som ett sovande barn. Före ett års ålder har de ingen aning om vad som pågår ens om de skulle vakna. Därefter känns det kanske lite mer tveksamt, men tänk på hur det gick till för hundra år sen. Om er teori stämmer borde våra släktingar tillbaka i tiden vara helt förstörda av att ha sovit i samma rum som deras föräldrar hade sex i. Skärpning.
  • Hanna th

alltså jag har sett den ena dumma liknelsen efter den andra om att det är samma som att liga ovanpå varandra och kramas, ärligt hur konstigt knullar ni?
    för jag tycker att det är en väldig skillnad på att ligga på varandra och kramas och att ha sex.
    eller vad vet jag ni kanske har jävligt tråkigt sex och bara ligger still på varandra?

• Yarali01

hahahahaha bra svar!

jag funderade samma, hur kan manha sex utan att väcka någon som ligger intill?

Snacka om platt och sorglös sex utan stön och kånk hahaha
    och jucken måste fan vara minimala....
    Hanna th skrev 2008-08-05 23:09:30 följande:

alltså jag har sett den ena dumma liknelsen efter den andra om att det är samma som att liga ovanpå varandra och kramas, ärligt hur konstigt knullar ni?för jag tycker att det är en väldig skillnad på att ligga på varandra och kramas och att ha sex.eller vad vet jag ni kanske har jävligt tråkigt sex och bara ligger still på varandra?
  • evaviola

Hanna th skrev 2008-08-05 23:09:30 följande:

alltså jag har sett den ena dumma liknelsen efter den andra om att det är samma som att liga ovanpå varandra och kramas, ärligt hur konstigt knullar ni?för jag tycker att det är en väldig skillnad på att ligga på varandra och kramas och att ha sex.eller vad vet jag ni kanske har jävligt tråkigt sex och bara ligger still på varandra?
    Och jag har än så länge inte fått ETT vettigt svar om hur det skulle kunna skada bebisen? På vilket sätt?
  • Familytime
    evaviola skrev 2008-08-05 23:08:33 följande:
    "Naturlig instinkt"öh, va? Förklara närmare tack.
    Att inte låta barnen se eller höra när man har sex. Man isolerar sig på ett sovrum med stängd dörr eller låser in sig på toaletten så att de inte märker något. Skulle du ha sex öppet på en fest exempelvis? Nej, man smyger iväg någonstans för att mysa det tillsammans med sin partner. Instinktivt isolerar man sig för att inte synas eller höras. Annars hade man ju inte sett nån skam i att någon hört eller sett något.

Denna naturliga instinkt jag pratar om är ÄNNU starkare när det handlar om barn. Man har ännu större ansvar som vuxen att se till att barnen inte blir utsatt för sex. Även om det bara är visuell form! Man isolerar sig från barnet för att det inte ska märka. Det utesluter sex bredvid barnet i en säng...... det gör verkligen det. Jag är så ledsen över att vissa saknar denna instinkt att hålla sex för sig själva.
  • evaviola
    Yarali01 skrev 2008-08-05 23:11:12 följande:
    hahahahaha bra svar!jag funderade samma, hur kan manha sex utan att väcka någon som ligger intill?Snacka om platt och sorglös sex utan stön och kånk hahahaoch jucken måste fan vara minimala....Hanna th skrev 2008-08-05 23:09:30 följande:
    Tråkigt med folk som tror att sex bara går ut på avancerade ställningar, "juck" och hur pass högt man stönar.
Svar på tråden sex vid samsovning?