• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Anonym (*.*)

Man får inte enligt LAGEN ha sex framför barn, sovandes eller inte

• Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:01:15 följande:
    Intelligens? Snarare idioti att man inte vet att det kan lätt klassas som olagligt.
    Haha...olagligt? På vilket sätt då?
    Är det inte olagligt att ha sex under graviditeten, då? Då ligger bebisen ännu närmre.
  • mammatillvictor

Vår son sover i vår säng, han är 2 år i sept. Han är adopterad och har endast varit hos oss i 9 mån. Vi har regelbundet sexliv trots detta men ALDRIG att vi har det med sonen i samma säng, skulle aldrig komma på fråga! Jag skulle inte ha sex med honom ens i samma rum, han kan faktiskt vakna och han är ändå snart 2 år...bara tanken får mig att....må mindre bra. Det finns ju andra ställen man kan ha sex på, handlar väl bara om fantasi

• Anonym

Vi har så trångt så vi kan inte ha sex alls:(

• Anonym

Och där försvann ytterligare bevis på intelligens.
    FRAMFÖR ett barn, vad tusan har era barn med ert sexliv att göra? NADA och det är en sak som enligt lag inte ska ske.
    Ni underskattar ert eget barn och dess förmåga att faktiskt snappa upp saker och ting.
    Återigen era barn har inget med ert sexliv att göra och ska hållas utanför.
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:

Haha...olagligt? På vilket sätt då?Är det inte olagligt att ha sex under graviditeten, då? Då ligger bebisen ännu närmre.
  • Anonym (*.*)

Om du nu tror det är lagligt så prova berätta för en soc kärring och se vad dom tycker
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:

Haha...olagligt? På vilket sätt då?Är det inte olagligt att ha sex under graviditeten, då? Då ligger bebisen ännu närmre.
  • Anonym

Eller Herr Laga him self.
    Kan bara hålla med.
    Testa lyckan Duff, berätta
    Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:06:09 följande:

Om du nu tror det är lagligt så prova berätta för en soc kärring och se vad dom tyckerAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
  • Anonym (*.*)

Japp ,exakt

mammatillvictor skrev 2008-08-05 22:04:17 följande:
    Vår son sover i vår säng, han är 2 år i sept. Han är adopterad och har endast varit hos oss i 9 mån. Vi har regelbundet sexliv trots detta men ALDRIG att vi har det med sonen i samma säng, skulle aldrig komma på fråga! Jag skulle inte ha sex med honom ens i samma rum, han kan faktiskt vakna och han är ändå snart 2 år...bara tanken får mig att....må mindre bra. Det finns ju andra ställen man kan ha sex på, handlar väl bara om fantasi
  • Anonym (?)

olagligt eller ej....jag tycker det vore gräsligt avtändande att ha ett barn sovandes brevid när vi sexar. Känns inte som barnen hör hemma där just då liksom.

• Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:04:48 följande:
    Och där försvann ytterligare bevis på intelligens.FRAMFÖR ett barn, vad tusan har era barn med ert sexliv att göra? NADA och det är en sak som enligt lag inte ska ske. Ni underskattar ert eget barn och dess förmåga att faktiskt snappa upp saker och ting.Återigen era barn har inget med ert sexliv att göra och ska hållas utanför.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
    Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""

Herregud, säger jag bara...
Svar på tråden sex vid samsovning?