• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Anonym

Just det ja. Tro det tro det. Kan ju inte ta reda på FAKTA utan du litar på ditt egen omdömme, samma omdömme som rinner ner i fel regioner då man uppfattar det som normalt att ha sex inför sitt barn.
    *apploderar*
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:12:28 följande:

Jag litar dessutom mer på mitt eget omdömme än nån tant som inte ens känner vår familj.
  • Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:12:30 följande:

Men snälla gör det, fråga dom Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:11:12 följande:
    Som du ser av inlägg 37 fick vi väl ett bra svar?
  • Anonym

Skit snack.
    Anonym (soc tant) skrev 2008-08-05 22:12:47 följande:

Jag jobbar med att handha anmälningar och har vid ett flertal tillfällen tagit emot dessa felaktiga anmälningar gällande sex med sovande barn i sängen/ rummet. Nej, det är inte automatiskt olagligt att ha sex med sitt barn sovandes i sängen!! Att ett par har tex stillsamt tyst samliv med ett barn som sover och inte väcks eller störs är inte något att anmäla, däremot tar dessa anmälningar upp vår tid och försenar riktiga ärenden!
  • Anonym (*.*)

Så om en vilt främmande person har sex framför barn är det okoxå bara barnet sover ? Ah tror du jobbar på soc ...eller ne gör jag inte
    Anonym (soc tant) skrev 2008-08-05 22:12:47 följande:

Jag jobbar med att handha anmälningar och har vid ett flertal tillfällen tagit emot dessa felaktiga anmälningar gällande sex med sovande barn i sängen/ rummet. Nej, det är inte automatiskt olagligt att ha sex med sitt barn sovandes i sängen!! Att ett par har tex stillsamt tyst samliv med ett barn som sover och inte väcks eller störs är inte något att anmäla, däremot tar dessa anmälningar upp vår tid och försenar riktiga ärenden!
  • Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:14:18 följande:
    Just det ja. Tro det tro det. Kan ju inte ta reda på FAKTA utan du litar på ditt egen omdömme, samma omdömme som rinner ner i fel regioner då man uppfattar det som normalt att ha sex inför sitt barn.*apploderar*Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:12:28 följande:
    Har jag sagt att jag uppfattar det som normalt??
    Normalt är det som majoriteten i det samhälle vi lever i gör. Och jag har faktiskt ingen aning om hur andra hanterar sitt sexliv.
    Men däremot tror jag att det är mycket vanligare än vad du verkar tro.
  • Anonym (*.*)

Om man vill tro på svammel vilket du gärna gör såklart för att försvara ett äckligt beteende
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:14:36 följande:

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:12:30 följande:Som du ser av inlägg 37 fick vi väl ett bra svar?
  • evaviola

Men herregud, ge er!!!

Naturligtvis är det inte OLAGLIGT att ha sex i samma säng som man har sitt sovande barn!!!!!

Vår son har alltid sovit i egen säng från start. Sängen har stått inne i vårat sovrum. Självklart har vi haft sex när han legat o sovit. Vi har haft sex när han legat i våran säng oxå o sovit, dock lätträknade tillfällen.

Sonen flyttade in i eget rum när han var 9-10 månader.

• Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:17:14 följande:

Om man vill tro på svammel vilket du gärna gör såklart för att försvara ett äckligt beteendeAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:14:36 följande:
    Jag kunde inte bry mig mindre om hur folk ser på oss, äckliga eller inte. Det enda jag bryr mig om är min lilla bebis och än har jag inte fått nåt svar på vilket sätt hon skadas av att vi har sex i den säng hon sover i.
  • Anonym (soc tant)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:16:29 följande:

Så om en vilt främmande person har sex framför barn är det okoxå bara barnet sover ? Ah tror du jobbar på soc ...eller ne gör jag inteAnonym (soc tant) skrev 2008-08-05 22:12:47 följande:
    Nej, men det är stor skillnad mellan att ha sex framför ett barn som tittar på eller att ett föräldrapar har samliv med ett sovande barn som inte på något sätt störs eller berörs av det samlivet i samma rum!

Hänvisa inte till oss och vårt regelverk om ni inte tänker acceptera när vi förklarar hur det verkligen ligger till!
  • Anonym

Men ni som säger att ni aldrig skulle kunna ha sex i samma rum som erat barn hur tror ni dom gör då som bor i en 1.a och har barn?!

Svar på tråden sex vid samsovning?