• Anonym (nyfiken)

sex vid samsovning?

ni föräldrar som kör ap, och ni som inte gör det också i och för sig =) när ni låter barnet sova i eran säng, hur länge får de göra det alltså till vilken ålder?
    och hur blir det med sexet då? vart har ni sex när barnet sovet i eran säng?

• Svar på tråden sex vid samsovning?
  • Anonym (*.*)
    Svar på #27
    Jo Mr Polisen kan nog bli lite sur om dom hör sådant
  • Anonym

Som sagt testa lyckan och berätta för någon på soc eller polisen. Bara för skoj skull du som är så smart kan nog prata dig ur det igen med "oh herregud säger jag bara"
    TESTA och se och INSE hur osmakligt det är.
    Riktigt vidrigt men men alla kan ju inte vara helt rätt inställda från fabriken.
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:

Oj, tänk om vår lilla ettåring råkar snappa upp att vi har sex!! Vad tror du egentligen? Att hon ska tänka, ""pappa ligger och guppar på mamma och har förmodligen hans penis i hennes vagina. Vad hemskt för mig att ha fått se det, nu kommer jag att må dåligt resten av mitt liv...."""Herregud, säger jag bara...
  • Anonym (duff)

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:06:09 följande:

Om du nu tror det är lagligt så prova berätta för en soc kärring och se vad dom tyckerAnonym (duff) skrev 2008-08-05 22:02:44 följande:
    Jo, jag skulle kunna fråga sockärringen på vilket sätt min bebis far illa av vårt handlande. Om hon kan komma med nåt svar så kanske jag kan fundera på saken.
    Jag hoppas ju att soc prioriterar fall där barn verkligen far illa istället för att ge sig på moralförbrytare.
  • halloj77

Överallt i hemmet förutom intill barnet!!
    Jag skulle aldrig kunna bli det minsta tänd intill ett barn.....

• Anonym (duff)
    Anonym skrev 2008-08-05 22:10:20 följande:
    Som sagt testa lyckan och berätta för någon på soc eller polisen. Bara för skoj skull du som är så smart kan nog prata dig ur det igen med "oh herregud säger jag bara" TESTA och se och INSE hur osmakligt det är. Riktigt vidrigt men men alla kan ju inte vara helt rätt inställda från fabriken.Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:07:48 följande:
    Jag litar dessutom mer på mitt eget omdömme än nån tant som inte ens känner vår familj.
  • Anonym (*.*)

Men snälla gör det, fråga dom
    Anonym (duff) skrev 2008-08-05 22:11:12 följande:

Anonym (*.*) skrev 2008-08-05 22:06:09 följande:Jo, jag skulle kunna fråga sockärringen på vilket sätt min bebis far illa av vårt handlande. Om hon kan komma med nåt svar så kanske jag kan fundera på saken.Jag hoppas ju att soc prioriterar fall där barn verkligen far illa istället för att ge sig på moralförbrytare.
  • Anonym (soc tant)

Jag jobbar med att handha anmälningar och har vid ett flertal tillfällen tagit emot dessa felaktiga anmälningar gällande sex med sovande barn i sängen/ rummet. Nej, det är inte automatiskt olagligt att ha sex med sitt barn sovandes i sängen!! Att ett par har tex stillsamt tyst samliv med ett barn som sover och inte väcks eller störs är inte något att anmäla, däremot tar dessa anmälningar upp vår tid och försenar riktiga ärenden!

• Anonym (duff)
    halloj77 skrev 2008-08-05 22:11:28 följande:
    Överallt i hemmet förutom intill barnet!!Jag skulle aldrig kunna bli det minsta tänd intill ett barn.....
    Min sambo är så sexig att jag glömmer allt omkring mig ;)
  • IsaacsMamma

I sängen och på andra ställen, nu när Isaac snart är 3 år och vi fortförande samsover så händer det att han ibland somnar i soffan eller i vagnen och då kan man ju pippa i sängen och när han sover borta . Inga problem alls med andra ord!

• Anonym (?)

....man FÅR ha sex med djur också.....

Svar på tråden sex vid samsovning?