• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • copycats

God morgon

Är jag först ut idag??? Var är alla?

• Caribe

Ja det är lugnt på tråden nuförtiden?

Godmorgon copy - whats up?

• copycats

Hej Caribe

Jo här är huvudet upp och fötterna ner

Hur är det med dig?

• lilja71

Ja e här nu!!

Äntligen lite sällskap

• lilja71

Lycka till idag Caribe! Hoppas du får lite pep-talk och känner dig laddad att försöka igen. Hur många försök har ni gjort nu? Alltså jag har tappat räkningen på hur många återföringar vi har gjort...det är 8, 9 st snart tvåsiffriga antal försök...det är helt sjukt och man undrar hela tiden om man ska orka en gång till.

• copycats

Heeej Lilja

Ja då är vi ju faktiskt några inne för en gångs skull

• lilja71

Har du varit på shopping än, CC? Du skulle väl inreda lgh, eller var det till helgen...är kanske helt dagvill....

Jag saknar Sessan, undrar så hur hon mår nu efter avbrytningen av försöket.

• Caribe

Hej Lilja

Vi har gjort 3 inseminationer och sen har vi gjort 6 IVF försök med 2 ägg tillbaka i vardera....  man baxnar när man tänker på det och när man tänker på att varje ivf försök har kostat i genomsnitt 30.000... hur har vi haft råd, har råd? och framförallt hur har man orkat/orkar? Men jag är redo att ge mig på ännu ett

Copy jo jag mår riktigt bra faktiskt sen jag började med akupunkturen, det hjälper

• copycats

Caribe: Du är en makalöst stark kvinna. Jag beundrar din inställning!!

Lilja: Jag var på IKEA i tisdags. Har inte börjat fixa så mycket ännu men ska försöka hinna med lite idag. Här ekar

• lilja71

Härligt, Caribe! Du ger mig inspiration också ska du veta. Vi ska inte ge oss förrän vi är där vi vill!! Eller hur...med en mage i vädret!!!

Svar på tråden VIHPS VIII