• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Sessan jag läser gärna om jag får? Kyss

Välkommen tillbaka Malu ja du ser du är borta några veckor och genast har jag hittat på ngt nytt jag hoppade av det inbokade ivf försöket och vänder mig till Åbo för ÄD Lite finska gener har aldrig skadat ngn eller hur?
    Det låter som ni fick alla väder under er semester, tur att ni hade det hyfsat varmt iallafall och jag hoppas ni hade det bra trots väder!

Kram kram

• Minna72
    Caribe skrev 2008-10-14 11:14:05 följande:
    Sessan jag läser gärna om jag får? Välkommen tillbaka Malu ja du ser du är borta några veckor och genast har jag hittat på ngt nytt jag hoppade av det inbokade ivf försöket och vänder mig till Åbo för ÄD Lite finska gener har aldrig skadat ngn eller hur? Det låter som ni fick alla väder under er semester, tur att ni hade det hyfsat varmt iallafall och jag hoppas ni hade det bra trots väder!Kram kram
    finska gener är toppen!
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Minna72
    Minna72 skrev 2008-10-14 11:17:36 följande:
    finska gener är toppen!
    sisu och perkele vettu...
    ~Vår Diamant föddes 26 mars 2007~
  • Caribe

Minna ha ha ja du vet ju vad du snackar om

• Ma Lu

OJ, var det så pass att du hoppade av?! Det hade jag inte fått med mig... Tuffing där Och nix, lite finska gener är inte fel Eller vad vet jag, som ju inte är någon "riktig" finne Gör som MInna och jaga fatt på plusset med Lilla My-attytyd

Sessan: Helt rätt! Du är ju ALLT annat än liten och oviktig Vilket bra brev och vilket fint svar!!! Hoppas ni där har en helt ny utgångspunkt! Kram!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Sommar prinsessan

Caribe klart du får läsa. Har inboxat digGlad
    Ja nu är det alla kort på bordet. Ska bla prata om vad vi menar när vi säjer att vi inte tycker att den andre visar att den älskar den andre. Har upptäckt att vi har heeelt olika syn därFörvånad. Så det känns som vi kommer ha mycket jobb framför oss men vi är båda beredda att satsa å vi vill båda ha barn tillsammans å leva med varandra!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Sessan - nu har jag läst och det man slås av är är bådas kärlek för den andre, det finns definitivt saker att bygga på där, nu handlar det nog mera om att lyckas kommunicera med varandra (prata samma språk) så att ni kan komma vidare! Lycka till kram

• Sommar prinsessan

Ja det är precis så jag känner själv. Jag VET att vi älskar varandra vi måste bara hitta vårt sätt att fungera tillsammansGlad
    Hoppas att det går fort med planerna i Finland. Så himla modigt av er!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Malu: jaaa, 7 kilo är ett litet knyte Spännande semester med alla sorters väder alltså, härligt!

Sessan: håller tummarna, o håller med Malu, du liten o oviktig, pyttsan heller!!! Kommunikation är verkligen inte helt lätt. Antar att du läst boken Män från Mars kvinnor från Venus, den beskriver ju på ett rätt kul sätt hur olika vi kan tänka.

Caribe: du får väl köpa ett litet gosemumintroll åt er lilla bebis sen då

Kram sötisar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Vafalls?!?

Ingen här på hela förmiddan?

Är alla lika trötta som jag? Har fått en ful ovana att fastna framför tvn istället för att gå o lägga mig på kvällarna. Så himla dumt

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VIII