• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • iida84
    MoggesMalena skrev 2008-09-24 11:39:46 följande:
    jag har gått på 2 kurer pergotime, men de har inte hjälpt, jag har istället fått cystor, mår jätte dåligt av behandlingen.. hoppas de ska gå bättre för dig.lycka till!
    Oj.. det låter inte kul och "lida" mer pga kuren..

totta jag hoppas du har smittat mej med lite bli med barn bacilusker =P
  • Totta75

Smittar mer än gärna ner er hela högen!

Mama:Hur går det,nån älstegring än?

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • lerumstessan

Är det någon här som haft en pergofri månad efter att kur 1 inte fungerade? När fick ni ÄL då om ni nu fick det? Några erfarenheter?

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • Totta75

Tessan,där kan jag tyvärr inte hjälpa dig,hoppas nån annan kan.. Går ju annars att lägga in en ny tråd å se om du får svar..

• iida84

jag hoppas jag är smittad ;)
    nej, de har jag tyvärr inte testat tessan..

• Mamalicious

Hej hopp i tråden!
    Jag vet inte än om jag har äl, för klantiga jag glömde ju att testa när jag kom hem idag! Typiskt när jag hållt mig så länge, nu är det bara att vänta i 4 timmar till.. Fast jag tror faktiskt att det är äl på g, för jag tyckte mig se lite äl flytningar, hoppas hoppas!

iida - jag tog två pergokurer förra hösten, vilka inte fungerade på mig. Vi bestämde oss för att skjuta lite på bäbisgörandet och jag slutade då med pergo. Månaden efter fick jag inte mens, utan det var tillbaka till vanligt direkt, dvs mens nån gång ibland..

• Mamalicious

Tjoo svagt stegringsutslag på testet ikväll!! Nu är det på gång!

• iida84
    mam vad kul att du har stegring på testet :)
    hur kommer det sej att ni la ner bebisgörat ett tag?
  • Totta75

Mama: Då ska du se att det är starkare idag å då borde äl ske imorron så nu har ni att göra idag å imorrn.. Kör gärna båda dagarna för säkerhet skull å om du hinner på söndag innan du åker oxå...

• afrodite

Åå vad bra jag hittade denna tråden...jag är precis i samma sits...har ni haft mycket känningar av pregotime? När hade ni känningar? hur känns det om man har fått cystor, jag har stickningar i ÄL eller hugg liksom känns inte alls bra... har bara tagit en enkeldos och har BIm och 4 dagar.

Svar på tråden Pergotime behandling