• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Totta75

Jotack,går in i vecka 6 idag..men känner absolut ingenting! Så var det förra gången jag var gravid oxå men likväl är man smått nojjig när man inte har några som helst symtom..ska på vul om 2 veckor,känns som en evighet...

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta Nu har jag köpt hem tester ;) köpte från rfsu :) dom dök upp idag :) så imorn får ja nog ta o testa lite.. är de bäst med morronurin eller går de bra när som?
  • Totta75

Va spännande! Brukar vara bäst med morgonurin så det får bli det första du gör när du vaknar imorgon!

• iida84

Yes, får bli så :) min kille är inte hemma då så antingen får ja skicka mms med svaret, (om de är postitivt) annars vänta ;)

• Mamalicious

Nu är jag hemma från Paris igen! ÅH vad spännande med BIM!! Har du några känningar? Jag håller tummarna för dig!
    Totta vad lyxigt att inte känna nått! Sist jag var gravid svimmade jag och spydde om vartannat första 3 månaderna Så jag har en känsla av att jag kommer upptäcka det hyffsat tidigrt om det händer igen

Vet ni jag har en konstig stickande känsla i mensmagen idag, det började igår kväll. Det är en vecka sen äl om jag nu hade en sådan.. haha snacka om att jag känner mig löjlig, redan skengravid lixom!

• iida84
    mam hoppas du hade kul i paris :)
    hehe, de är som jag, förr blev ja skengravid runt 1 vecka efter varje gång jga hade sex med en ny ;)
  • Totta75

Kikar in å väntar på dig iida..

• gosssan

iida84: håller mina tummar! *spännande!*

• Mamalicious

Min tummar börjar domna bort!Så spännnade!

• Totta75

Iida...hohooo,var e du???

Svar på tråden Pergotime behandling