• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • afrodite

Bra tips Millan att inte berätta när man har ÄL...skall nog testa detta....fast han kan nog räkna ut...hihi

• Totta75

Afrodite: Stickningar å hugg i trakten av livmodern/äggstockarna betydde gravid för mig.. Så kanske det vore på sin plats med ett test?

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • gosssan

afrodite: det låter ju som bra tecken, hoppas du får ditt +
    håller mina tummar!

• Mamalicious

Hej hopp flickor!
    Hm nu blir jag lite konfunderad, jag har fortfarande samma utslag på stickan som igår, dvs ett streck som är svagare än det andra, inte mycket men helt klart svagare..ni vet det som betyder testa igen imorgn. Är inte det lite konstig att ha det i två dagar? Jag var säker på att jag skulle ha fullt utslag på stickan idag. Hm kan det vara så att jag är låghormonare, om det nu är möjligt? Jag kanske inte få mer utslag än så här.. Ajaa jag ska prova och testa senare igen.
    Vi sexade iaf igår iaf och ska sexa idag, och i morgon i försäkerhets skull På sönda kan det bli lite knepigt eftersom jag åker kl 5 på morgonen Men det borde väl räcka tycker jag! Om jag nu ens har äl det vill säga... :-0

afrodite: Jag har nog på sin höjd haft lite molandfe känsla i äggstockarna under tiden jag käkat pergo..Du är kanske gravid som sagt!

• iida84
    afrodite jag har inte känt av mer än en hemsk smärta.. och nu har jag ltie molande känsla i äggstockarna lite då o då..
    men brukar ha de nån vecka före jag har mens..

alla andra jag kanske låter kritiskt, men jag räknar med mens nästa helg, har den inte kommit på fredagen ska ja testa mej på lördag morgon :) så får vi se hur de går :)
  • Mamalicious

Nej hörrni nu är jag totalt förvirrad! Gjorde ett digitalt äl test nu, clearblue och vad tror ni det visar då? INGET! Nu fattar jag ingenting...

• iida84
    mam hrm, de kan va nåt fel på testen? eller så kanske inet din kropp ger dej någon äl denna månaden?
  • afrodite

Jag är rädd att det är cystor.. känner mig inte gravid...ont i brösten har jag ofta innan mens men inte i närheten av nu...men har man tagit pergo och fått förstärkt ÄL borde ju "äggresan"med vara förstärkt kanske...

• afrodite

Jag har ganska mycket molvärk och alla möjliga grejor innan mens alltid, denna gången känns allt bara mer ont.....gud vad många symtom på graviditet jag haft, men det har aldrig varit något och då har jag blivit sååå ledsen....så jag vill aldrig mer hoppas och inte denna gång heller egentligen är det inga nya symtom de är bara mycket starkare....så tyvärr, men gulligt av er....

• Mamalicious
    iida84 skrev 2008-09-26 17:02:26 följande:
    mam hrm, de kan va nåt fel på testen? eller så kanske inet din kropp ger dej någon äl denna månaden?
    Troligast är väl tyvärr att det är mig det är fel på Förstår inte bara...
Svar på tråden Pergotime behandling