• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Totta75

Absolut! Vi hoppas så det knakar! Testa på nytt om ett par dar om inte mensen börjar ge sig tillkänna..LYCKA TILL!

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • iida84
    totta ja, de ska ja göra.. och får ja fortfarande negativt ska ja kontakta min gynekolog och se vad dom säger :)
  • Millan69

2 starka streck idag, mitt uppe i äl, vi hade sex i förregår kväll, så tänkta jag få till det när sonen stuckit o innan jag ska ut ikväll =)

Kram
    Millan

• Totta75

Kör för säkerhets skull oxå imorgon å i övermorgon en gång eftersom ägget ofta släpper 1-2 dygn efter stegringen.. LYCKA TILL!

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • Millan69
    Totta75 skrev 2008-10-04 16:38:48 följande:
    Kör för säkerhets skull oxå imorgon å i övermorgon en gång eftersom ägget ofta släpper 1-2 dygn efter stegringen.. LYCKA TILL!
    hmmm..man ska försöka få till det oxå...men fick det just ;)
  • iida84

låter ju kanon milla :) hoppas verkligen de funkar denna gången :)

• Mamalicious

Tråkigt att du fick minus iida men så länge du inte fått mens så finns det ju hopp!
    Jag börjar bli riktigt skenis här Igår mådde jag så illa att jag höll på att kräkas flera gånger och mensvärkskänslan i magen molar och molar.. Igår kväll var jag helt övertygad om att jag är gravid, men samtidigt vet jag ju att det är tidigt att känna något så det måste ju vara något annat! Magsjuka?

• iida84

Nej, jag har inte testat mej igen. Men jag hoppas ändå, har haft värsta skumma känslan i kroppen, var på kållered köpcenter igår o shoppade, o allting bara snurra till mitt huvud och de svartnade för ögonen, och jag mådde illa..
    även idag snurrar de i skallen på mej och jag har jätteont i nedre regionen. så vi får se vad de kan visa,

• afrodite

Hoppas hoppas både för Ida och mama!!! Jag tog 3 e tabletten idag så snart skall det bli lite jigga jigga...Fast jag tror inte mycket på att dessa tabletterna egentligen kan hjälpa mig....vi skall på återbesök den 13 oktober hoppas de sätter oss i kö till IVF då....hur tänker ni kring detta? Hur lång tid tar det? när sätter de egentligen en i kö?

Svar på tråden Pergotime behandling