• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • xxJessikaxx

Aha, jag hoppas Clearblues är likadana då´, att man ser en hökning, har inte gått igenom dem så noga än, men tänkte provtesta på fredag, då det är 11 dagar efter första mensdagen. Tack för svaret, Totta75

• xxJessikaxx

höjning, jag skriver som en kratta...

• Mamalicious

Jessika jag använde mig av clerblues digitala nu senast, dom funkade ju iof sig inte på mig, men dom visar bara stegring eller inte stegring. Så man kan inte se nån smyghöjning med dom.

• xxJessikaxx
    Mamalicious skrev 2008-10-07 14:05:19 följande:
    Jessika jag använde mig av clerblues digitala nu senast, dom funkade ju iof sig inte på mig, men dom visar bara stegring eller inte stegring. Så man kan inte se nån smyghöjning med dom.
    Nähä, varför funkade de inte? Har du ingen egen äl eller "svag" äl? Skall bli spännande då att se hur de funkar för min del. Tänkte mig att testa nu på fre. Visar det inget då så sön osv osv, alltså varannan dag. Såg att man helst inte skall testa på morgonen heller och inte ha kissat på två timmar eller druckit mkt så jag skall tänka på det.
  • Mamalicious

Jag vet faktiskt inte varför det inte funkar på mig. Får bara svagt svagt utslag på vanliga stickor oxå. Ska fråga min läkare nästa gång har jag tänkt Men jag har hört att det inte är helt ovanligt om man har PCO-s som jag har.

• Mamalicious

pst jag tror föresten att jag ska testa imorn Är rätt tidigt så jag kan nog förvänta mig ett minus, men jag kan inte hålla mig längre tror jag, dessutom köpte jag ju ett 10 pack

• iida84
    mama
    hehe, man kan nog inte testa för mycket ;)

jag har inte testat mej igen.. har inga test kvar hemma, så vi får se.. men jag är skeptisk till att jag skulle vra med barn, jag tror bara att jag itne haft någon äl, och utan äl får jag ingen mens.
  • iida84

shit vilken molande känsla jag känner i min livmoder! det är nog mensen som är på intågande, men ändå känns de inte alls som de brukar :S nån som har nåt tips?

• xxJessikaxx
    Mamalicious skrev 2008-10-07 20:19:03 följande:
    pst jag tror föresten att jag ska testa imorn Är rätt tidigt så jag kan nog förvänta mig ett minus, men jag kan inte hålla mig längre tror jag, dessutom köpte jag ju ett 10 pack
    Aha, är det äl eller gravve-stickor du menar i detta fall?
  • xxJessikaxx
    iida84 skrev 2008-10-07 23:50:48 följande:
    shit vilken molande känsla jag känner i min livmoder! det är nog mensen som är på intågande, men ändå känns de inte alls som de brukar :S nån som har nåt tips?
    Så kände jag vid den tiden mensen skulle komma och trodde jag var på väg att få missfall men det är ju snarare en regel att det moler i början av en graviditet.
Svar på tråden Pergotime behandling