dinana skrev 2008-09-11 16:19:19 följande:
Jag skall in till VC imorgon, får se vad de säger då. Hon har ju hostat en längre tid nu, men bara på nätterna... började hosta idag på dagen så antar att det har förvärrats. Men får se vad doktorn säger imorgon. Tjejen jag pratade med på telefon var väldigt trevlig. Hon sa att det inte fanns några lediga tider, men fixade in oss i alla fall till slut efter lite knapptryck. Så hoppas att de hittar något fel, så att man kan få något mot hostan. Har försökt med bisolvon och nipaxon men tycker inte det hjälper... Nipaxon kräks hon upp igen (men så är det ju 2 års gräns på den så den är kanske lite för stark för henne).
jag tror det är falsk krupp.tur att ni fick en tid.är hon förkyld?
Mammatill4a skrev 2008-09-11 15:59:36 följande:
Klrt ja kommer till dig gumman, kan ju komma nästa onsdag.. här har barnen studiedag på tisdag så ska se om vi kan ta tåget på morgonen ner till morfar mormor jobbar la som vanligt men kan ju kika på bebiskläder och overall på jobbet hennes TiHI..Skoj med nu vagn hehe ta kort och lägg ut vill se Familjetrollet: ja de kan ju de. näpp nu ska ja ta fram snabbeldraken tills han kommer hem...
haha jag trodde att din make dammsög,men jag mötte honom halvvägs till centrum så han var ju oskyldig för att vara med dammsugaren

Marayah skrev 2008-09-11 16:57:35 följande:
En emmaljunga crossway..
sö söt lile filip är.matilda blev grön av avund när jag berättade att jag hade hållt lillen.hoppas vagnen var som du hade tänkt dig