• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:41:00 följande:
    Hej på er!Nu är jag tillbaka har haft fullt upp...imorgon är det sista strålbehandlingen weee, äntligen!!! Den här dagen har jag längtat så fruktansvärt mycket efter och nu är den äntligen här Hoppas allt är bra med er och hoppas ni hade trevligt på fikan idag
    vad kul att se dig här igen.Gladhoppas allt är bra med er familj.vet du när du är med i tidningen?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Guardian Angel 07

Familjetrollet: Tack Det är bara bra med oss, Nathalie gör framsteg hela tiden vi har varit på öppna förskolan två gånger dne här veckan och hon tycker det är sååå roligt jag med för den delen
    Jag kommer vara med den 30:e september. Har till och med blivit erbjuden två biljetter till bröstcancergalan så jag och min mamma ska gå
    Hur mår du och din familj?

• Guardian Angel 07

Firstandhappy: Tack! Allt väl?

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:46:34 följande:
    Familjetrollet: Tack Det är bara bra med oss, Nathalie gör framsteg hela tiden vi har varit på öppna förskolan två gånger dne här veckan och hon tycker det är sååå roligt jag med för den delen Jag kommer vara med den 30:e september. Har till och med blivit erbjuden två biljetter till bröstcancergalan så jag och min mamma ska gå Hur mår du och din familj?
    här är det bra.dock är värken tillbaka.villken tidning är det?måste bara köpa den när du är med i denGlad

har lilla N börjat krypa något ännu?kul att hon trivs på öppna förskolan.jag skulle gärna gå dit men tiden finns inte.sen är ju töserna inte så små längre.annars får jag "kidnappa" grannens barn och gå ditGlad

hoppas ni har haft en trevlig helg

är det fler som tycker att hösten kom väldigt fort i år?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-09-11 15:37:04 följande:
    han var riktigt ifull igång för att vara 5 1/2 månader.vad lik han var dig
    Ja o jag är ju inte riktigt van vid det för Leo var lite "sen" med det mesta. Eller kanske inte sen egentligen, men han ålade inte förrän typ vid 7 månader o kröp när han var 10 månader, dock gick han precis vid 1 år.
    Han satt inte heller förrän han var 7 månader o gillade verkligen att bara sitta i våra famnar o titta. Annat blev det när han kunde gå, DÅ blev han helvild istället
    Så nu när Vincent är helt vild o så "liten" fortfarande så tycker man att det är lite jobbigt ibland

Vad kul det är när folk säger att Vincent är lik mig Har fått höra det på sistone, annars säger alla att han är så lik sambon, men det är klart många har ju inte sett honom
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Marayah skrev 2008-09-11 15:48:49 följande:
    Hej hopp.. Tack Malin för idag!!! Får se om de e nån som vill komma till mig på fika till veckan??!! Nu har ja iaf kommit hem med vagnen. Fin var den, men dock solblekt på sufletten. Intet som ja egentligen stör mej på. Så nu ska de tvättas för de hade dom inte gjort. Gick in till stan och sen hem via tornby. Ha det så bra, nu måste ja ta hand om min lille som just vaknat. Har sovit tills nu sen vi kom från Malin.
    Kan du lägga in en bild sen så man får se vagnen, är såå nyfiken
    Jag kommer gärna hem till dig nästa vecka, vilken dag pratade du om?
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:50:39 följande:
    Firstandhappy: Tack! Allt väl?
    jo då, känner mig lite ensam bara, känns att jag o dani inte har hunnit träffas så mycketpå sista tiden, har ingen att prata med..
    Hej på er!Nu är jag tillbaka har haft fullt upp...imorgon är det sista strålbehandlingen weee, äntligen!!! Den här dagen har jag längtat så fruktansvärt mycket efter och nu är den äntligen här Hoppas allt är bra med er och hoppas ni hade trevligt på fikan idag
    Välkommen tillbaka
  • Mammatill4a
    NorPan 79 skrev 2008-09-11 18:45:38 följande:
    Hej alla!!Tack för fika idag Malin. Mycket trevligt alla . Vi får ta en fika här någon dag ... Mi casa su casa eller vad man säger.. Gjorde taco/nachos gratäng o den blev kanoners.. med massa ost.. yummie.. Äntligen har barnen somnat gud så gött...
    tack sj, bara trevlig med besök
    Nästa gång kommer vi och våldgästar er istället hihi--
    Gud va gott de lätt då, har fått dile för tacco doft , skulle kunna äta ihjäl mig på de känns de som..

Familjetrollet där fick du på nötten haha, de var ja denna gång, för han tyckte ju de såg stökigt ut med ENDAST några smulor under köksbordet så ja drog i snabbeln sj
    välkomen tillbaka, ja nästa gång får allt du med vara med på vår fika träff gud så skönt att de snart är över för dig.. här är de bara bra, magen växer inte för mkt, men faan vilken halsbränna man har..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping