• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08

Godmorgon på er alla!
    Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till apoteket.
    Tråkigt väder, hösten är redan här.
    Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!
    Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.

• Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-09-12 07:58:26 följande:
    Godmorgon på er alla!Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till apoteket.Tråkigt väder, hösten är redan här.Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.
    Åhh stackar lilla ELin, hoppas hon blir bättre snart , så att du med kan få sova ordentligt..De datumet ska ja allt komma ihåg,
    Sj ska ja tömma hela förrådet på onädiga saker i helgen då de inte går att komma in där..hoppas d einte tar all för lång tid men skiten ska vek NU...
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Maria84

Välkomna ni nya

Här leker ungarna för fullt. Liam gick precis upp men han slängde sig på golvet och började leka med Lucas direkt. VI ska iväg om mindre än en timme, ska iväg till en kompis i stan och leka.
    Får väl se vad kvällen bjuder på sen, har inte en aning om vad vi ska hitta på. Förmodligen blir det en lugn hemmakväll framför tvn bara, passa på att mysa lite jag och sambon efter denna fullspäckade vecka. Den är ju visserligen inte slut ännu.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Marayah

Huvva då.. Här är Filip väldigt täppt i både hals o näsa med. Inte roligt när dom små e sjuka..

Skorpan08 skrev 2008-09-12 07:58:26 följande:
    Godmorgon på er alla!Hoppas ni är friska och krya! Här har jag en Elin som är förkyld och har feber. Har suttit och sovit med henne i en fotölj hela natten, då hon är så täppt och vi inga nezeril hade hemma. Så idag blir det en tur till apoteket.Tråkigt väder, hösten är redan här.Kul att se många nya här! Välkomna ska ni vara!Alla som tycker det är kul med loppis boka den 15/11, då är det loppis i Rystad Folkets Hus mellan 10 och 15. Då har jag bokat upp mig på två bord där! Mycket fina grejor till bra priser har jag.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?
    Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 08:30:11 följande:
    Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy
    tyvärr är redan uppbockad på att tömma förrådet, annars hade ja gärna sätts, tråkigt att behöva jobba på en lördag..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Marayah

Får se vad som händer här.. Marko skulle säkert tycka de var kul att leka med leo.. Men nu hänger allt på Filips hosta..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 08:30:11 följande:
    Nån som har lust att hitta på nåt med mig o mina två barn imorgon ?Sambon är tvungen att jobba 8-15 imorgon, usch o fy
    Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84

Kan inte heller, ska till stan visserligen men vi ska hämta ut dop oc´h bröllopspresenterna och sen tänkte vi åka på aktiviteterna i Valla.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy

jaha då hoppar väl jag in o säger god morgon med då!!

• Firstandhappy

nyss vaknat, ska äta lite frukost, kanske ta en dusch, ner till bvc o sen på personalmöte, vet dock inte om vi kommer få mycket gjort då jag inte har någon barnvakt så William får följa med..

Svar på tråden VI från Linköping