• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 20:04:41 följande:
    jo då, känner mig lite ensam bara, känns att jag o dani inte har hunnit träffas så mycketpå sista tiden, har ingen att prata med..
    Vad tråkigt att du ´känner så, men jobbar ni båda i linköping?? kankse blirbättre när ni kommer hit och får mer tid till varadra , de är såå viktigt ..hoppas de löser sig för dig. annars får du prata av dig i tråden el i nån inbox
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-11 19:46:34 följande:
    Familjetrollet: Tack Det är bara bra med oss, Nathalie gör framsteg hela tiden vi har varit på öppna förskolan två gånger dne här veckan och hon tycker det är sååå roligt jag med för den delen Jag kommer vara med den 30:e september. Har till och med blivit erbjuden två biljetter till bröstcancergalan så jag och min mamma ska gå Hur mår du och din familj?
    Då kommer du att vara med i nästa nummer ju, kollade i tidningen som jag fick förra veckan o där står det om dig (på sista sidan där det står vad som kommer i nästa nummer).
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

ja vi båda jobbar i linköping så förhoppningsvis blir det bättre sen, det sociala mellan oss är inte så farligt lidande utan det är mest att man inte har någon eller några att umgås med utanför hemmet, tror folk har lite svårt att tycka om mig..

• Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 20:28:00 följande:
    Då kommer du att vara med i nästa nummer ju, kollade i tidningen som jag fick förra veckan o där står det om dig (på sista sidan där det står vad som kommer i nästa nummer).
    Åhh vilket datum kommer den ut, måste ju bara köpa , kan ju inte missa den
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 20:28:24 följande:
    ja vi båda jobbar i linköping så förhoppningsvis blir det bättre sen, det sociala mellan oss är inte så farligt lidande utan det är mest att man inte har någon eller några att umgås med utanför hemmet, tror folk har lite svårt att tycka om mig..
    jaha ok, på så viss,men varför skulle folk ha de?? de har ja tror om mig med länge, sen flyttade vi från åtvid till linköping och trodde aldrig ja skulle bli en i gänget på en FL tråd bland massa mammor och fikaträffar så du ska se att de löser sig när du kommer hit , då blir de umgås av om du vill förstås
  • Leos och Vincents mamma

mammatill4a: 30 september kommer det numret ut.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 20:32:51 följande:
    mammatill4a: 30 september kommer det numret ut.
    tack
  • Firstandhappy

jo kanske det, känner mig bara nere just nu..

• Mammatill4a
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 20:42:32 följande:
    jo kanske det, känner mig bara nere just nu..
    tråkigt att du ska känna dig nere, inte kul alls. hoppas de blir bättre snart , men vet lite hur de känns, blir de från och till jag med och mest under hösten när de börjar mörkna på ute, då är det ett rent H.vete ibland kan ja säga.. håller tummarna för dig iallfall
  • cocacarro

God kväll på er!
    Fler än jag som kollar på Idol?

Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad

• Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-11 20:45:04 följande:
    God kväll på er! Fler än jag som kollar på Idol?Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad
    Nope, står o steker pannkakor för fulla muggar med en kravlande unge kring benen så det har jag tyvär missat..
Svar på tråden VI från Linköping