• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    cocacarro skrev 2008-09-11 20:45:04 följande:
    God kväll på er! Fler än jag som kollar på Idol?Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad
    hihi, ser inte men lyssnar , sitter med ryggen mot tv:n

Kul att du träffat massa gamla elever..

Sj ska man snart isäng, då man ska upp tidigt imorgon fast barnen är lediga från dagis, men måste krama stora tösen innan hon åker till sjukhuset med pappa..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Marayah

Japp, ja ska lägga in bara de torkat. Har tvättat klädseln. Onsdag tror ja de var.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 20:01:47 följande:
    Kan du lägga in en bild sen så man får se vagnen, är såå nyfiken Jag kommer gärna hem till dig nästa vecka, vilken dag pratade du om?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-11 21:25:23 följande:
    Japp, ja ska lägga in bara de torkat. Har tvättat klädseln. Onsdag tror ja de var.
    Ja, då kan jag Medan Leo är på dagis..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Jupp tittar på idol ja med.

cocacarro skrev 2008-09-11 20:45:04 följande:
    God kväll på er! Fler än jag som kollar på Idol?Idag har har jag haft en heldag ute i Vårdsnäs med klassen. Fått veta mer om programmet och träffat massa gamla elever, jätteintressant. Så nu är jag ännu mer taggad
  • Marayah

Skojj!! Synd att inte Marko har dagis oxå.. Men han klarar sig när han får vara hemma för då kan han cykla, spela tv-spel och sånt...

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 21:31:45 följande:
    Ja, då kan jag Medan Leo är på dagis..
  • piffan

Godmorgon

Sitter här nu alldeles för tidigt,min son är fantastisk men jag önskar han kunde sova lite längre på mornarna,vi har varit uppe i snart 2 timmar...

Tänkte jag skulle hänga på er o fika lite snart om det är ok...treviigt att träffa lite andra mammor,har ju fått byta tråd nu från Motalatråden till linköping fast jag trakaserar allt de o Motala ibland oxå

• Marayah

Gomorron... Här har vi nyss klivit upp. Har en liten man som hostar. Låter inte alls någe bra.. Vi tänker ha fika hos oss på onsdag om du är intresserad!!??

Nu ska ja lägga mej framför tv:n med stora sonen och kika lite med honom innnan de e dags att bege sig mot dagis. Ska se till att lägga in bilden på vagnen nu. Har juh knäppt en bild iaf.

piffan skrev 2008-09-12 07:17:11 följande:
    Godmorgon Sitter här nu alldeles för tidigt,min son är fantastisk men jag önskar han kunde sova lite längre på mornarna,vi har varit uppe i snart 2 timmar...Tänkte jag skulle hänga på er o fika lite snart om det är ok...treviigt att träffa lite andra mammor,har ju fått byta tråd nu från Motalatråden till linköping fast jag trakaserar allt de o Motala ibland oxå
  • piffan
    Marayah skrev 2008-09-12 07:36:18 följande:
    Gomorron... Här har vi nyss klivit upp. Har en liten man som hostar. Låter inte alls någe bra.. Vi tänker ha fika hos oss på onsdag om du är intresserad!!?? Nu ska ja lägga mej framför tv:n med stora sonen och kika lite med honom innnan de e dags att bege sig mot dagis. Ska se till att lägga in bilden på vagnen nu. Har juh knäppt en bild iaf.
    Tack för inbjudan.jag ska kolla schemat osv...har inte allt i huvudet så här tidigt
  • Mammatill4a

Go morron.

här har man varit uppe sen 6.20 då alla barnen öppnade ögonen av pappas veckarkl imorse, fattar inte hur lättväckta de är och Alma och Liam hade inte ens behöct gå upp ur sängen , för de är inget dagis idag..

så nu sitter man här med ögonen i kors och väntar på att kl ska bli 9: e så man kan gå till öppnis

piffan skrev 2008-09-12 07:17:11 följande:
    Godmorgon Sitter här nu alldeles för tidigt,min son är fantastisk men jag önskar han kunde sova lite längre på mornarna,vi har varit uppe i snart 2 timmar...Tänkte jag skulle hänga på er o fika lite snart om det är ok...treviigt att träffa lite andra mammor,har ju fått byta tråd nu från Motalatråden till linköping fast jag trakaserar allt de o Motala ibland oxå
    Klrt du får följa med på våra fikaträffar
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping