• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Vi tar nog bilen. Ja de lät som vettigt..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-12 17:04:44 följande:
    Vad kul Vi kommer åka dit med buss. Men är det dåligt väder så stannar vi hemma
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-12 15:56:55 följande:
    okki det är den gär ja undrar över www.stangastaden.se/sokerbostad/sokledigt/Pag... på kartan ser det ut som det är lite grönområde där me ?Varför flyttade ni?
    jag bodde hemma första 11 månaderna  efter att min son föddes då jag var ung när han föddes.sen var sonen ofta sjuk + att han var väldigt liten när han föddes och så var det billigare att bo hemma
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2008-09-12 15:55:51 följande:
    Aaa, vad bra.Vad är det för annan cirkus i staden? (den dyrare)
    brazil jack
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Guardian Angel 07

Mammatill4a: Den kommer ut sista september Det ska bli kul att se sig själv i tidningen hur mår ni idag?

Leos och Vincents mamma: Mm, jag såg det också, eller det var en kompis som sa det så jag kikade i affären

Firstandhappy: Hur mår du idag?

• Guardian Angel 07

NU är jag KLAR!!! Jippi och hurra för mig *skryta lite* ikväll ska jag och maken fira med lite vin och god mat och efterätt har fått jättefina blommor idag och en ursnygg diamantring av min familj (maken, mina föräldrar och mina bröder) fast den åker intepå fingret förens imorgon då det är min första behandlingsfria dag de har graverat in "Bra kämpat"
    SÅ nu är jag sååå lycklig och nu ska jag bara njuta av livet!

Kram på er!

• Guardian Angel 07

Familjetrollet: Skönt å höra att allt är bra med er det är tidningen "Mama" som jag är med i
    Hmm, kryper och kryper, nja hon kommer upp i krypställning och drar sig sen framåt, så inte riktigt krypning men på på väldigt god väg...hon ser ut som en säl när hon kryper eller hur jag nu ska förklara det ser iaf väldigt kul ut och hon är såå duktig, hennes ben vet att dem ska gå framåt för det klarar hon galant, men hon har inte riktigt greppat att armarna också ska förflytta sig framåt samtidigt svårt att beskriva hur hon gör, får spela in en filmsnutt med henne så får du se sen

Vad har ni haft för er idag?

• Apipoulai

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-12 17:52:00 följande:

Vad har ni haft för er idag?
    Jag har plockat fallfrukt... och jisses vad mycket frukt det hade fallit. När jag äntligen blev klar så klippte jag gräsmattan samt åkte med frukten till tippen.
    Efter det har jag bara latat mig. ;) (och handlat massa glass från glassbilen :d)

Handlar ni från glassbilen? Vad är eran favoritglass där?
  • dinana
    Apipoulai skrev 2008-09-12 18:18:31 följande:
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-12 17:52:00 följande:
    Om vi handlar av glassbilen så blir det glassbåtar.. men det var länge sedan nu... är ju billigare att köpa på Willys.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Apipoulai
    dinana skrev 2008-09-12 18:35:45 följande:
    Om vi handlar av glassbilen så blir det glassbåtar.. men det var länge sedan nu... är ju billigare att köpa på Willys.
    Jag handlar alltid Kameleont. De varar längst. Fast jag föredrog 4-top, den var lite mer vuxen.
    Skillnade mellan kameleont och 4-top, för er som inte kan ert hemglasssortiment ;) är:
    Kameleont: glass i fyra smaker (vanilj, choklad, jordgubb och päron) med chokladöverdrag.
    4-top: vaniljglass med fyra olika överdrag; mjölkchoklad, kola, mörk choklad och hasselnöt.

Så var det med det. Tack för att ni lyssna. :)
  • Mizzz

VallaSkojsky låter skoj!Man kanske ska ta sig dit i helgen.

Svar på tråden VI från Linköping