• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 20:20:09 följande:
    Firstandhappy: då är han som N, hon kravlar utav bara farten lätt hänt att missa, speciellt om man har väldigt ont :/ haha, snyggt å gå med en rosa rollator säg till när du hittat en sån
    hahaha pimp my rollator Linköping...
  • Cacan

hehe, jaa ni! Det är därför man bor på landet då man slipper grannar såå nära Här är de väl djuren som är närmast som man ngn gång sett att de satt på varann

Har inte vart här inne ida så vet inte vad ni har pratat om riktigt!
    Jag o emilia har vart ute idag o jag har sprungit med henne i vagnen, som jag brukar göra, o kolla på kossorna tillsammans med henne som hon älskar! hon beundrar kossorna till 110% mysigt att se henne!
    Plockat lite hemma oxå o nu väntar jag på att mannen ska komma hem från jobbet.. han har eget ojobbar ganska MKT!! Men imorn kommer han hem kl 12!! underbart! ska väl tillägga att han ska ha pappersjobb då men han är iaf hemma Inte bortskämd med det direkt!

Var det någon förutom Mammatill4a som vill ha ljusparty? Jag tar gärna en visning i oktober! Kolla med vänner o bekanta, arbetskamrater m.fl. Vore kul o få ihop en visning med denna tråd så kan vi ju ses lite.. för er som är hemma går det lika bra o ta det på en vardag mitt på dagen om ni vill.

Spelar in idol, längtar tills jag få se det! är ju sååå bra! Men mannen ville att jag skulle vänta på honom! Blir lagom till min kopp te

• Mammatill4a
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 20:18:15 följande:
    Mammatill4a: tänkte precis fråga dig om Alma haft eller fått prickar vi träffades ju i måndags så jag var lite orolig idag att hon också fått men vill ni ha så varsågod om hon har blivit smittad av N så kan det dröja upp till 2 veckor innan det visar sig så än kan hon få det
    nej än så länge är hon prick fri, men jag de skulle ju inte skada om hon fick de.-D dumt de låter men bättre nu än när hon blir äldre.. ni vill inte komma en snabbis imorgon fm och umgås lite:-P
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • cocacarro

Snygga rollatorer kanske skulle vara en bra affärsidé

Cacan: Kan tänka mig att du uppskattar att han kommer hem tidigt imorrn om han jobbar mycket. Ljusparty låter kul men jag har ju nyss flyttat hit och känner knappt något folk att bjuda. Jag finns på facebook, Caroline Ståhlberg.

• Marayah

Malin: Stackars lilla stumpan... Då ve man att man inte ska komma till dej än innan ni vet om Alma får vattkoppor, kanske lite tidigt för Filip att få de nu.. fast ja vet inte om man kan vara smittobärare fast att de inte brytit ut.

Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Här är en till med facebook. Maria Persson.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-09-18 21:13:13 följande:
    Malin: Stackars lilla stumpan... Då ve man att man inte ska komma till dej än innan ni vet om Alma får vattkoppor, kanske lite tidigt för Filip att få de nu.. fast ja vet inte om man kan vara smittobärare fast att de inte brytit ut.
    nej man kan ju aldrig veta ,men med vår tur är la chansen minimall på den fronten..
    Hoppas man får henne sovandes till imorgon bitti, hon fick inte i sig så mkt kvällis så är orolig att hon vaknar inatt med hunger i magen, och inget har ja hemma som hon ka stoppa i sig heller ifall hon vaknar förutom vatten och de brukar hon ju nöja sig med..
  • Mammatill4a
    Cacan skrev 2008-09-18 20:57:35 följande:
    Någon mer som har facebook?
    Ja med har , men är aldrig inne ja och engelskan går INTE ihop.. så håller mig här inne svenska och bra. hihi
Svar på tråden VI från Linköping