• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2008-09-18 21:18:08 följande:
    ja har me facebook Linda midåker Tzoanidis
    Jag gillar ditt efternamn! *tummen upp*
    Det låter grekiskt, är de det?
  • Maria84

Har också facebook, Maria Svensson..Vanligt ja vet

Här får man nog inte mkt sömn inatt heller. Lucas vaknade förut vid halv 10 och han har inte somnat om, är ledsen till och från. Så det börjar som igår. Jag som hade hoppats på lite sömn inatt men det ser mörkt ut på den fronten.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-18 22:27:46 följande:
    Har också facebook, Maria Svensson..Vanligt ja vet Här får man nog inte mkt sömn inatt heller. Lucas vaknade förut vid halv 10 och han har inte somnat om, är ledsen till och från. Så det börjar som igår. Jag som hade hoppats på lite sömn inatt men det ser mörkt ut på den fronten.
    här finns en till som har en liten som vägrar att sova, kan ligga i sin säng en stund men sen börjar han gapskrika, var likadant natten till igår, somnade vid halv två på natten efter mycket skrik.
  • Maria84

Lucas brukar ju sova annars men sen han blev sjuk igår så uteblev sömnen natten som var. Hade hoppats på en bättre natt med tanke på att han inte har lika hög feber men nää.. Känner att jag verkligen behöver ordentlig sömn, kroppen är helt slut. Men det ser ut att få vänta tills helgen.
    Kommer väl skrämma iväg veterinären imorron för jag kommer säkert se ut som en zombie.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2008-09-18 22:16:19 följande:
    Fru T skrev 2008-09-18 21:18:08 följande:
    Jag gillar ditt efternamn! *tummen upp*Det låter grekiskt, är de det?
    Japp är gift med en grekisk gud
  • Fru T
    Mammatill4a skrev 2008-09-18 21:20:21 följande:
    Ja med har , men är aldrig inne ja och engelskan går INTE ihop.. så håller mig här inne svenska och bra. hihi
    Du vet att man kan ändra te svenska va
  • Fru T
    Fru T skrev 2008-09-18 22:59:48 följande:
    men låt inte honom veta det
  • JePaLuLi

Jag skulle också gärna ha ljusparty, men har inte ens flyttat till Lkpg än så jag känner inte så många. Men blir det ett hos Mammatill4a så kommer jag

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Cacan

Låter kul att ni är intresserade.. då kanske ng kan få ihop tråden nån dag, för till mej är det ju lite långt,annars kan vi ju vara här. Carin Marcusson heter jag på Facebook

• Apipoulai
    Fru T skrev 2008-09-18 22:59:48 följande:
    Åhå, det förklarar saken.
    Vad hette du innan du gifte dig?
    (inboxa om du inte vill sprida det offentligt.)
Svar på tråden VI från Linköping