• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet

god morgon
    här har man vart vaken sen kl 6.somnade tidigt igår.resten av familjen sover ännu.men de ska väckas om en timme.

hoppas ni får en superbra kväll tillsammansGlad.
    idag blir det norrköping.det ska shoppas loss idag oxå

Livet är en kamp varje dag...
  • Marayah

Gomorron.. Här har vi vart vaken sen halv åtta.. Ska snart väcka sambon för att vi ska hinna med allt idag.. Ska åkas till Åtvidaberg och fira ett av hans kusinbarn som fyller idag. Så då kommer Marko o få roligt då han älskar att vara i eksätter... Jag ska strax mata min lille man och sen blir de in i duschen en snabbis... Men vi ses juh ikväll en del av oss. Take care...

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2008-09-26 23:13:11 följande:
    Finns väl inte ens i skäggget längre?För övrigt är det kl 15 (fast i torny, vid coop numer)
    sist jag va inne där så fanns det, men nu ska vi se det var väl 2002 tror jagOskyldig ja ni ser hur uppdaterad jag är..
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2008-09-27 08:44:39 följande:
    sist jag va inne där så fanns det, men nu ska vi se det var väl 2002 tror jag ja ni ser hur uppdaterad jag är..
    Det flytta i våras, eller om det var tidigare än så tom.
  • Leos och Vincents mamma

Det är som Lillisen säger, systembolaget ligger nu vid coop i Tornby.
    Jag längtar såå mycket tills ikväll, ska bli jättekul

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Firstandhappy: Hittar du i Lambohov? Tänkte på vart du ska hämta upp mig..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-27 09:29:41 följande:

Det är som Lillisen säger, systembolaget ligger nu vid coop i Tornby.Jag längtar såå mycket tills ikväll, ska bli jättekul
    Det kommer bli jätteroligt! :)
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-27 09:30:31 följande:
    Firstandhappy: Hittar du i Lambohov? Tänkte på vart du ska hämta upp mig..
    du fick mitt nummer va??? skicka sms med adress eller skicka via inbox.. gps hittar dit
  • Marayah

Ja de ska bli supernajs.

thelifesaviour skrev 2008-09-27 09:31:42 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-27 09:29:41 följande: Det kommer bli jätteroligt! :)
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

Go morron tjejer, eller go å go ja har massa städning framför mig som ja skjutit upp tills idag å inte kan ja dra fram damsugarn fören mannen vaknar frammåt 15-16 nån gång...

Ja tror allt ja ska ta å åka ut till tornby å se om ja hittar nåt trevligt att ha på mig, alla mina linnen å toppar sitter tight om magen å jag är jättesvullen tillome nu innan frukost (vill inte skapa massa onödiga ryckten på stan)

asså jag undrar en sak, VAD är det med folk igentligen, får heelatiden frågan om ja e me barn av mina vänner på msn så tydligen så går det redan tankar... fan vilka egoister dom är igentligen, dom vill ju bara ha reda på´t först av alla... fan tror dom inte att ja berättar när det är dax att berätta...??

känns ju heldumt att säga NEPP det är ja inte nu när det faktist tagit sig men tänker ju faktist vänta tills ja sätt ett hjälta ticka innan ja säger nåt (om ja så ska få hålla mig inne eftersom magen tycks vilja svälla redan nu)

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping