Fru T skrev 2008-09-27 09:58:16 följande:
Go morron tjejer, eller go å go ja har massa städning framför mig som ja skjutit upp tills idag å inte kan ja dra fram damsugarn fören mannen vaknar frammåt 15-16 nån gång...Ja tror allt ja ska ta å åka ut till tornby å se om ja hittar nåt trevligt att ha på mig, alla mina linnen å toppar sitter tight om magen å jag är jättesvullen tillome nu innan frukost (vill inte skapa massa onödiga ryckten på stan)asså jag undrar en sak, VAD är det med folk igentligen, får heelatiden frågan om ja e me barn av mina vänner på msn så tydligen så går det redan tankar... fan vilka egoister dom är igentligen, dom vill ju bara ha reda på´t först av alla... fan tror dom inte att ja berättar när det är dax att berätta...??känns ju heldumt att säga NEPP det är ja inte nu när det faktist tagit sig men tänker ju faktist vänta tills ja sätt ett hjälta ticka innan ja säger nåt (om ja så ska få hålla mig inne eftersom magen tycks vilja svälla redan nu)
Man brukar ju svälla om tarmarna i början (det gjorde iaf jag), men det ska ju gå ner efter ett tag. Så in med magen en stund, så får vi hoppas att det går ner igen. :)
Jag skulle också vilja hitta en ny top.. Vet inte alls vad jag ska ha på mig. Vi ska ner på Bondens marknad nu, så jag får nog spring och leta något att ha på mig också.