• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-27 15:33:09 följande:
    nej va naken istället, då får ju folk nåt annat att prata om istället för din ev graviditet..svar ja till alla, jag har nummer adresser o en mamma som kör, med i bilen kommer även sonen vara sen då pappan plötsligt fick åka o jobba extra.. suck.. kan jag ju inte bli lite smått berusad redan juh..
    hehe japp min enorma buske
    Åh vad jag längtar
  • Marayah

Nu har man äntligen bestämmt sig för vad man ska ha på sig.. Fick gå över till grannen och låna lite kläder. Vi blir nog lite sena.. Diana ska komma hit och åka med oss oxå.. men vi kommer juh i sinom tid. O vi ska juh inte ut på en gång. Men vi kommer när vi kommer.

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-09-27 15:31:34 följande:
    asså ja såg en klänning på Gina som såg ut att va gjord av en soppsäck... såå ja kan ju alltid ta en från rullen här hemma å såtta ett bälte i midjan om det krisar sig
    Hahaha, hett! :D
    I like.
  • dinana

Äntligen hemma.. sitter å smaskar kebabrulle i min ensamhet.. sambon sitter å spelar datorspel i bakgrunden, dottern sover.

Tack för en trevlig utekväll!!

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet

god morgon hoppas hi hade de jättekul igår..själva var vi i norrköping hela dagen.och som vanligt var det fullt med fulla alkisar som var hemska mot folk.norrköping verkar gilla att ha alkisar inne i centrum för de finns överallt där.tom maken blev irriterad igår över dem.jag förstår min man,han mår inte bra av att se dem pga sin uppväxt.

vad ska hitta på idag?när ni har nyktrat till?vi ska nog till tornby då de har långöppet och det är gratis buss dit oxåGlad

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Marayah

God dagens...

Tack för en super trevlig kväll igår.. Har just klivit upp och mår prima... Tror inte Lina mår lika bra. Var in där o hon låg o sov... Hihi... Ja tror att ja har mjölken ja drack igår o tacka för att ja mår fint... Nu sitter man o äter frukost. *mumma*

Hoppas ni andra mår bra.. Och hoppas att ni som inte gick ut oxå mår bra och har det bra..

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

God morgon! Jag är pigg och glad, tror kebaben där satt fint! :) Idag blir en lugn dag. Får se om jag orkar åka med till Motala och se match, eller om det blir hemmadag.

• Mizzz

Hmm, nja jag är ju inte jätte bakis. Men att säga att allt är prima vore att ljuga
    Vi har babysim idag, men ingen aning om jag kommer orka.

Tack för en trevlig kväll!!

Svar på tråden VI från Linköping