• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

hejsan hoppsan, vaken pigg o glad, kanske lite ont i skallen men det förtränger man, trevlig kväll, hoppas alla hade skoj..

Erotikparty om en månad eller två då??

• Leos och Vincents mamma

God middag! Nu har jag vaknat till liv..man mår ju som man förtjänar idag
    Fy vad alla verkar pigga, är det bara jag som är bakis idag?
    Jättebakis är jag inte, men är lite snurrig i huvudet o har ont i huvudet, tur att sambon är såå söt som tagit barnen hela morgonen..

Men fan vad kul vi hade igår, eller hur? Synd bara att det blev som det blev på slutet att vi splittrades, men så är det ju.

Nu är jag sååå sugen på pizza o en STOR cola!! Det får bli bakismat idag...

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325

Lillisen: Kommer du ihåg att vi ska ut om några veckor igen? Det lovade du
    De där bilderna blev ju bra..

Tack alla för igår o tack Fru T för att vi fick vara hos dig.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:32:10 följande:
    God middag! Nu har jag vaknat till liv..man mår ju som man förtjänar idag Fy vad alla verkar pigga, är det bara jag som är bakis idag?Jättebakis är jag inte, men är lite snurrig i huvudet o har ont i huvudet, tur att sambon är såå söt som tagit barnen hela morgonen..Men fan vad kul vi hade igår, eller hur? Synd bara att det blev som det blev på slutet att vi splittrades, men så är det ju.Nu är jag sååå sugen på pizza o en STOR cola!! Det får bli bakismat idag...
    det förtjänar du idag!! bakismat alltså.. vil med ha det, guuud va gott, be sambo hämta det sen
     Får passa på att träffas sen när jag flyttat in, lite vin en fredag kanske??
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 11:29:49 följande:
    hejsan hoppsan, vaken pigg o glad, kanske lite ont i skallen men det förtränger man, trevlig kväll, hoppas alla hade skoj..Erotikparty om en månad eller två då??
    Vi hade ju iaf kul med våra ragg Eller hur?
    Ja, klart vi ska ha erotikparty..
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 11:34:26 följande:
    det förtjänar du idag!! bakismat alltså.. vil med ha det, guuud va gott, be sambo hämta det sen Får passa på att träffas sen när jag flyttat in, lite vin en fredag kanske??
    Jadå, det tycker jag absolut att vi ska göra..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:35:15 följande:
    Vi hade ju iaf kul med våra ragg Eller hur?Ja, klart vi ska ha erotikparty..
    hahahaha ja du min kära flickvän, visst hade vi detRäcka ut tungan
    Firstandhappy skrev 2008-09-28 11:38:13 följande:
    hahahaha ja du min kära flickvän, visst hade vi det
    Haha
  • Firstandhappy

nä nu blir det slappa på soffan o sen psyka mannen till att hämta pizza..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 11:39:06 följande:
    Haha
    va sa din sambo om ditt tillstånd sen då??
  • Fru T

morron tjejer låter som ni hade kul igår ?

ja höll på att kräkas när ja skulle diska men det är väll smällar man får ta kan ju hoppas det fortsätter så ja slipper diska på ett tag för mannen är inte sen på att snappa upp vad ja reagerar på å inte å nu är han extra mån om att ja ska må bra

Asså ja vakna å hade suuper ont i natt har ju lite molvärk nertill tillåfrån men det här gjorde ondare ån när ja har som ondast vid mens (va ju så en kväll i veckan me) låg å fundera på om ja skulle ta å ringa Tedde men ja valde att inte oroa honom å lyckadess somna om efter ett tag...
     Asså ja vet ju att det är normalt att ha som mensvärk å att det är växtvärk men såå mycket?? kommer det en gång till ringer ja nog gynjoren å pratar me dom iallafall...

Nu mår ja bra iallafal... har börjat få en släng av illamående precis efter frukosten men det försvinner lika fort som det kommer...

aaahhh i morron blire ullared

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping