• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T

lagt in min första magbild me, svullen å fin.... det gäller ju att börja i tid

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2008-09-28 16:46:46 följande:
    prässad vitlök efter behov men ja brukar allt trycka i 2 stoora
    klyftor alltså
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2008-09-28 16:47:14 följande:
    lagt in min första magbild me, svullen å fin.... det gäller ju att börja i tid
    Mycket fint! :)
    Förresten, så undrar jag om jag glömde en sjal hos dig (svart), eller om den blev kvar någon annanstans på vägen. Haha.
  • Marayah

Svårt att säga för ja gör på en höft. Men man får smaka sig fram. Brukar för de mesta göra av vitlökspulver, men de blir minst lika gott med försk pressad vitlök med.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 16:00:42 följande:
    Marayah: Hur mycket av varje hade ni i dipen?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Marayah

Ja just ja de var juh de oxå idag.. O de var sista dan idag eller??

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-28 16:00:00 följande:
    Ja Sambon är nu på ikea o tar syskonbilder på barnen på stjärnstudio, sen blir det pizza o cola o kanske chips med den där supergoda dipen som Marayah hade med sig igår.Jag mår bättre nu, men ligger fortfarande i soffan.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-28 17:00:41 följande:
    Svårt att säga för ja gör på en höft. Men man får smaka sig fram. Brukar för de mesta göra av vitlökspulver, men de blir minst lika gott med försk pressad vitlök med.
    Ok, får se om jag kan få sambon att åka o handla sen
    Marayah skrev 2008-09-28 17:01:15 följande:
    Ja just ja de var juh de oxå idag.. O de var sista dan idag eller??
    Ja, det var sista dagen idag.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Fru T skrev 2008-09-28 16:46:46 följande:
    ja brukar göre en egen dipp som är den bäästa bakis dippen 2dl creme fraise (kan inte stava ja veet)1mtsk majonäs1mtsk olivoljaprässad vitlök efter behov men ja brukar allt trycka i 2 stooraörtsaltalla ingredienser går ju anpassa lite efter vad man själv vill mumma å godast tycker ja nog det är att dippa med OLW dillchips Själv har man vart ute på en duktig promenad runt stångån *klappar på mig själv av beröm*snart blire tacos här..
    Det där lät ju gott oxå.
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2008-09-28 17:00:26 följande:
    Fru T skrev 2008-09-28 16:47:14 följande: Mycket fint! :) Förresten, så undrar jag om jag glömde en sjal hos dig (svart), eller om den blev kvar någon annanstans på vägen. Haha.
    den är ju inte direkt lätt att dölja å framifrån blire ju ännu värre eftersom ja svankar så mycket...

inte sätt nån sjal men hojtar till om den skulle dyka upp..
    Åh vad jag längtar

Nu har vi ätit pizza o druckit cola så nu är jag människa igen

• cocacarro

Åh, gott med pizza

Verkar som ni hade det riktigt bra igår, nästa gång får ni räkna med mig också

Svar på tråden VI från Linköping