• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Ja tror säkerligen att hon vill. Hon älskar och hålla på med sånt. Nu ska ja duscha och sen blir de sängen. Måste vara utvilad imorron om man ska orka gå till stan. HOPPAS bara vädret tillåter med..

dinana skrev 2008-10-02 21:08:50 följande:
    Marayah - Ah då hör jag av mig imorgon eftermiddag då när jag vet mer.Ja, Så vart det nog... Liiniiz (får kolla på det)Du vet inte om grannen som sminkade vill ställa upp att sminka upp mig igen... det var ju så roligt... behöver verkligen lära mig att sminka mig själv och hon var ju sååå duktig på det där... får ta med henne och handla smink någon dag. Jag kan nada om sminkning.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84

Cacan - låter härligt det där, man kanske skulle unna sig nåt när man har lite mer pengar
    Jag har bil så jag kan ta mig, inte för att jag kommer ihåg vart du bor Men fika är alltid skoj!

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Cacan

nu en varm dusch o sen Idol, hoppas det inte blir en lika stor flopp som igår, Linda var ju helt klart den bästa tjejen i år!

• Skorpan08

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:18:24 följande:

Jo, jag hade tänkt att ha fika på söndag, om det är några som kan då
    Jag kanske kan. Maken ska jobba både lördag och söndag. Men skulle jobbet bli klart på lördag redqn så vill jag nog vara med honom, han har en tuff nästa vecka.
    Hur dags är fikat på söndag?
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:28:58 följande:
    Vad kul O firstandhappy kommer oxå o tar en paus i flyttandet.Skulle vara kul om nån mer vill komma
    får stå över.börjar bli sjuk igen*suck*

vad ska ni hitta på idag?här ska det städas och bakas.idag small det till i skallen så nu har man rejäl huvudvärk och jätteont i öronen och bihålorna.halsen har kliat för fullt i natt.

denna årstid avskyr jag.bävar inför vintern.ju kallare ute ju sjukare blir jag
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-10-03 08:12:43 följande:
    får stå över.börjar bli sjuk igen*suck*vad ska ni hitta på idag?här ska det städas och bakas.idag small det till i skallen så nu har man rejäl huvudvärk och jätteont i öronen och bihålorna.halsen har kliat för fullt i natt.denna årstid avskyr jag.bävar inför vintern.ju kallare ute ju sjukare blir jag
    Usch då. Då får du krya på dig!
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-03 06:44:03 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:18:24 följande: Jag kanske kan. Maken ska jobba både lördag och söndag. Men skulle jobbet bli klart på lördag redqn så vill jag nog vara med honom, han har en tuff nästa vecka.Hur dags är fikat på söndag?
    Jag har inte sagt nån tid, men 14 kanske?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Idag ska ja ta på mig walking skorna och gå in till stan. Får se vilken väg det blir. Kanske måste gå via Tornby först.. Hoppas att ni andra får en bra dag..

Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-03 08:34:10 följande:
    Idag ska ja ta på mig walking skorna och gå in till stan. Får se vilken väg det blir. Kanske måste gå via Tornby först.. Hoppas att ni andra får en bra dag..
    Vad hurtig du är!
Svar på tråden VI från Linköping