• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Men de kan du juh göra...

dinana skrev 2008-10-02 19:35:40 följande:
    haha, nej då... vet inte hur länge jag är borta.. någon timme eller tre... men jag kan ju i och för sig slå dig en pling när jag är på väg hem så kanske jag kan komma bprt och hämta den då. om jag inte är för glömsk.
    Liniiz tror ja...
    dinana skrev 2008-10-02 19:36:34 följande:
    Marayah - vad heter din kompis som var med på utekvällen i lördags här på FL?
    Åhh så skönt att det går åt rätt håll..
    Skorpan08 skrev 2008-10-02 19:53:56 följande:
    Godkväll tjejer!Nu äntligen har jag tid att slå mig ner vid datorn en sväng. Fullt upp hela em.Ul:et på Elin´s hjärta gick jättebra. Hålet mellan kamrarna finns inte ett spår av medans hålet mellan förmaken är kvar. Nytt UL om ca 6 månader. Hålet är dock inget som behöver op. Läkaren hade stort hopp om att även det kommer att växa igen.Efter sjukan åkte vi till Ikea och käkade lunch, maken och jag och Elin.Nu får man väl försäka läsa ikapp allt ni skrivit idag.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Marayah - Ah då hör jag av mig imorgon eftermiddag då när jag vet mer.

Ja, Så vart det nog... Liiniiz (får kolla på det)

Du vet inte om grannen som sminkade vill ställa upp att sminka upp mig igen... det var ju så roligt... behöver verkligen lära mig att sminka mig själv och hon var ju sååå duktig på det där... får ta med henne och handla smink någon dag. Jag kan nada om sminkning.

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour

Oj vad ni skrivit idag! :D
    Vet inte hur jag ska hinna leva under de här veckorna. VFU och lektionsplaneringar och rättningar och skolarbete från universitetet är ju hur mycket som helst. Har hållt på från åtta imorse tills nu ungefär. Pust! Men så länge vi hinner sexa så man kan göra något smått till magen så är jag nöjd. ;)

Hur mår alla damer?

Becka, hur blir det med fika i helgen?

• Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-10-02 21:13:23 följande:
    Oj vad ni skrivit idag! :D Vet inte hur jag ska hinna leva under de här veckorna. VFU och lektionsplaneringar och rättningar och skolarbete från universitetet är ju hur mycket som helst. Har hållt på från åtta imorse tills nu ungefär. Pust! Men så länge vi hinner sexa så man kan göra något smått till magen så är jag nöjd. ;) Hur mår alla damer? Becka, hur blir det med fika i helgen?
    Jo, jag hade tänkt att ha fika på söndag, om det är några som kan då
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:18:24 följande:

Jo, jag hade tänkt att ha fika på söndag, om det är några som kan då
    Jag kommer gärna iaf!
    thelifesaviour skrev 2008-10-02 21:19:32 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:18:24 följande: Jag kommer gärna iaf!
    Vad kul O firstandhappy kommer oxå o tar en paus i flyttandet.
    Skulle vara kul om nån mer vill komma
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 21:28:58 följande:
    Vad kul O firstandhappy kommer oxå o tar en paus i flyttandet.Skulle vara kul om nån mer vill komma
    Jag hade gärna kommit, men är osäker på om jag kan. Svärfar fyller år imorgon och han skall ha "bjudning" i helgen, men jag vet inte när.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
    dinana skrev 2008-10-02 21:37:41 följande:
    Jag hade gärna kommit, men är osäker på om jag kan. Svärfar fyller år imorgon och han skall ha "bjudning" i helgen, men jag vet inte när.
    Ok, men det räcker om du svarar på lördag när du vet
  • Maria84

Hade varit skoj att komma på fika, har ju knappt träffat några utav er! Bara Becka och Malin ju. Men kan tyvärr inte i helgen.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Cacan

söndag kan jag tyvärr inte komma på fika .. Helgerna är fullt upp för oss då mannen äntligen är lite ledig!! Håller ju på o inreda min nya praktik, dit får ni komma sen o skämma bort er med massage, erbjuder även massage för Gravida!!
    Funderar på att ha SPA visning där sen för de som är intresserade!

sen ska de förberedas till emilias 1 års kalas på torsdag, göra pajer o baka cup cakes m.m. blire nått över så kan vi ju ta fika här på landet, men det kanske blir svårt för alla att ta sig hit?

Nu har jag gottat mig o köpt en ny mobil!!! det blev en NOKIA 5310 Xpress Music
    Nån som vet nått om den?

Svar på tråden VI från Linköping