• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 16:04:00 följande:
    Katrineholmarna har jobbig dialekt Jag blir galen på sambons släktingar när vi är där, för de pratar så fult Sambon börjar få mera östgötska i sig nu...
    deras dialekt är bra mycket bättre än skånskaSkrattande
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-10-02 16:13:56 följande:
    deras dialekt är bra mycket bättre än skånska
    Det är sant iofs
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-02 16:16:50 följande:
    Det är sant iofs

man fattar inte ett jota när en skåning pratarSkrattande

ni får ha en fortsatt bra dag.vi ska strax bege oss ut

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma

Jag ska ta o börja med maten nu, sambon slutar om 5 min ca..

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Diana: Har glömt den sååå klart. MInne som en guldfisk som vanligt. Men ska lägga den i en påse tills imorron o förhoppningsvis komma ihåg den.

Fru T: Är du hemma imorron så ja kan hämta ryggan och flarran? Tänkte höra med dig oxå du som har så mkt böcker i köket, du har möjligtvis inte en drink bok som man kan få låna. Mamma ska juh ha 50 års fest.

Jenny: Ohh skojj att ni nu bor i stan...

Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Marayah skrev 2008-10-02 16:52:44 följande:
    Diana: Har glömt den sååå klart. MInne som en guldfisk som vanligt. Men ska lägga den i en påse tills imorron o förhoppningsvis komma ihåg den. Fru T: Är du hemma imorron så ja kan hämta ryggan och flarran? Tänkte höra med dig oxå du som har så mkt böcker i köket, du har möjligtvis inte en drink bok som man kan få låna. Mamma ska juh ha 50 års fest. Jenny: Ohh skojj att ni nu bor i stan...
    Jodå ja är hemma på dan iallafall, frammåt eftermiddan nån gång ska vi in te norrköping.

ne gott om drinkböcker är det ont av men googla du där finns ju massor
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-02 16:52:44 följande:
    Diana: Har glömt den sååå klart. MInne som en guldfisk som vanligt. Men ska lägga den i en påse tills imorron o förhoppningsvis komma ihåg den. Fru T: Är du hemma imorron så ja kan hämta ryggan och flarran? Tänkte höra med dig oxå du som har så mkt böcker i köket, du har möjligtvis inte en drink bok som man kan få låna. Mamma ska juh ha 50 års fest. Jenny: Ohh skojj att ni nu bor i stan...
    Haha, det är hellugnt. Molly är dagisfri imorgon men jag kanske kan komma bort till er då och hämta den.. Om du inte har fullt upp imorgon vid tiotiden.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Marayah

Jag ska gå in till stan när ja lämnat Marko på dagis så ja kommer över innan 13 för 14 ska ja vara hemma och hämta fisen.. Men om du inboxar mej ditt nummer kan ja skicka ett mess när ja e på g.. Ska ta bort Markos mellan namn, nu när ja har ensam vårdnad och Markos pappa inte vill veta av han så behöver han inte ha hans namn heller. Sen ska ja fika med några tjejjer från en anna tråd...

Fru T skrev 2008-10-02 17:07:16 följande:
    Jodå ja är hemma på dan iallafall, frammåt eftermiddan nån gång ska vi in te norrköping.ne gott om drinkböcker är det ont av men googla du där finns ju massor
    OKi doki. Ska gå in till stan som ja skrev ovan.. Men på em är jag hemma. Hämtar juh som sagt Marko kl14..
    dinana skrev 2008-10-02 17:24:55 följande:
    Haha, det är hellugnt. Molly är dagisfri imorgon men jag kanske kan komma bort till er då och hämta den.. Om du inte har fullt upp imorgon vid tiotiden.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-02 17:52:30 följande:
    Jag ska gå in till stan när ja lämnat Marko på dagis så ja kommer över innan 13 för 14 ska ja vara hemma och hämta fisen.. Men om du inboxar mej ditt nummer kan ja skicka ett mess när ja e på g.. Ska ta bort Markos mellan namn, nu när ja har ensam vårdnad och Markos pappa inte vill veta av han så behöver han inte ha hans namn heller. Sen ska ja fika med några tjejjer från en anna tråd...
    Humm, ja okej.. jag är nog inte hemma efter 14, eller jag skall bort till Ikano och träffa en kompis då.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
Svar på tråden VI från Linköping