• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • playmate86

hur är det med er här inne då själv är jag svullen som bara den leker hamster efter operationen

• Marayah

Men du är väl inte borta hela natten??

dinana skrev 2008-10-02 18:52:03 följande:
    Humm, ja okej.. jag är nog inte hemma efter 14, eller jag skall bort till Ikano och träffa en kompis då.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-02 19:27:59 följande:
    Men du är väl inte borta hela natten??
    haha, nej då... vet inte hur länge jag är borta.. någon timme eller tre... men jag kan ju i och för sig slå dig en pling när jag är på väg hem så kanske jag kan komma bprt och hämta den då. om jag inte är för glömsk.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • dinana

Marayah - vad heter din kompis som var med på utekvällen i lördags här på FL?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Skorpan08

Godkväll tjejer!
    Nu äntligen har jag tid att slå mig ner vid datorn en sväng. Fullt upp hela em.
    Ul:et på Elin´s hjärta gick jättebra. Hålet mellan kamrarna finns inte ett spår av medans hålet mellan förmaken är kvar. Nytt UL om ca 6 månader. Hålet är dock inget som behöver op. Läkaren hade stort hopp om att även det kommer att växa igen.
    Efter sjukan åkte vi till Ikea och käkade lunch, maken och jag och Elin.
    Nu får man väl försäka läsa ikapp allt ni skrivit idag.

• Skorpan08
    Fru T skrev 2008-10-02 12:36:35 följande:
    satt å fundera på det här me gravidförsäkring, är det nått man behöver? när tecknar man den, man måste väll ha mer "bevis" än ett pluss på stickan när man tecknar den va??har ni haft det å vart, det är väll smidigast å ha den på samma ställe som man har alla andra försäkringar??
    Jag hade min gravidförsäkring på Trygg Hansa. Tror man måste vara i v 26 innan man får försäkringen.
  • Leos och Vincents mamma
    Cacan skrev 2008-10-02 20:27:27 följande:
    Någon här inne som kommer på träningen imorn fm?
    Nej, har tyvärr inte tid, en kompis kommer hit..
    Men kommer du köra varje vecka så kanske jag hakar på nästa vecka, vill testa en gång i alla fall..
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Cacan

japp fredagar kl.10
    Det är föranmälan till min mail el telnr till varje pass!

• Guardian Angel 07

Hej på er!

Ni har skrivit så mycket idag så jag orkar inte läsa igenom allt just nu vi har varit borta hela dagen idag. Först var vi på öppet hus i kyrkan, babysång sedan var vi ute på promenad i ½timme. Efter det gick vi direkt till öppna förskolan. Vi hade även tid på bvc idag för 10månaderskollen (även fast hon bara är 9 månader, men bvcsköterskan tycker att hon är så tidig i utvecklingen så det gjorde inget). Läkaren tittade på henne och allt såg kanonfint ut! Hopn är nu 74,5cm lång och väger 9.060gr Lång och smal liten tjej

Hoppas ni har haft en härlig dag!

Svar på tråden VI från Linköping