• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    jannovich skrev 2008-08-30 18:23:38 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:22:12 följande: Jo, jag och min sambo var på apoteket och sen stod vi väl där nåra sekunder medans jag la ner börsen i väskan! Sen gick vi tillbaka mot ginatricot-hållet!
    Ok...jag såg nämligen en tjej o en kille o tjejen tittade lite på mig o jag undrade varför
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • jannovich

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:26:07 följande:

Ok...jag såg nämligen en tjej o en kille o tjejen tittade lite på mig o jag undrade varför
    Hahah, då var det med 99% säkerhet jag! Så nu behöver du inte fundera över vilken galning det var
  • Apipoulai
    dinana skrev 2008-08-30 17:35:16 följande:
    Någon som vill köpa en gråvit bondkatt?
    Åååh, vilken söt. Vill ha, men kan inte pga svägerskas allergi. :(
    jannovich skrev 2008-08-30 18:29:12 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 18:26:07 följande: Hahah, då var det med 99% säkerhet jag! Så nu behöver du inte fundera över vilken galning det var
    Haha, funderade bara precis då, men tänkte att de kanske tittade bara för att jag matade Vincent, brukar få en del blickar o kommentarer då, som typ att det ser så mysigt ut o så.
  • jannovich

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 20:03:53 följande:

Haha, funderade bara precis då, men tänkte att de kanske tittade bara för att jag matade Vincent, brukar få en del blickar o kommentarer då, som typ att det ser så mysigt ut o så.
    Hehe, okej! Men då vet jag ju hur du ser ut, då kanske jag vågar hälsa om jag ser dig fler gånger
  • Firstandhappy

tjohoo äntligen börjar det dra ihop sig, nu har man packat alldeles för många kartonger utan att det syns hemma!! Va trött man blir på det.
    Mannen håller på att försöka få William den vilde till att sova tidigt idag!! Får väl se hur det går med den lilla nattugglan..

• Marayah

Malin: Ja vi vill följa med till trädgårdsföreningen på måndag om vädret tillåter de.

Idag har vi vart till Åtvidaberg och grattat sambons syster son.. Åsså lämnade vi Filip med Farmor. Saknar min lille.. Men vi kännde att de var dags att göra något med Marko då han e helt hysterisk för han får lite uppmärksamhet nu för tide.. O för att Filip blir flaskmatad så funkar de juh bra o lämna bort honom, även att de tog emot hårt. Men ja vet att han e trygg. Farmor har juh faktiskt uppfostrat 9 barn så de e en barnlek för henne. Nej nu ska ja gå in til grannen igen och umgås. Ha en trevlig lördag kväll.. Ja ska försöka slappna av iaf.. Kramis!!

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-30 17:35:16 följande:
    Någon som vill köpa en gråvit bondkatt?
    åååhhh så söt.hade gärna köpt katten men tyvärr är det omöjligt
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-30 18:04:54 följande:
    Just nu ska ja nog inte köpa på mig mer kläder, men det är ju bebbekläder som behövs sen, men vill ju veta vad vi får först. inte så kul att sätta rosa på en pojke heheTyvärr blir de inte nån mer kisse här då ragnar är en ensamvarg..
    illamåendet börjar ge sig smått.det var så skönt och kul att få komma ut.lillan var så go hela dagen.det var bara jag o lillan som tog en norrköpingtur.nästa gånge blir det stora tösen som får följa med istället.

här ska man strax lägga sig o sova.imorrn blir det fullt upp
    jannovich skrev 2008-08-30 20:24:51 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-30 20:03:53 följande: Hehe, okej! Men då vet jag ju hur du ser ut, då kanske jag vågar hälsa om jag ser dig fler gånger
    Ja, det får du göra
Svar på tråden VI från Linköping