• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Malin: Har efterkoll hos bm imorrn kom ja på men tänkte att vi kunde komma direkt efter den..

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Är det något fika imorgon eller vad är det ni pratar om?

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-31 16:29:21 följande:
    Jo, jag testade i fredags, men det blev negativt, så jag börjar ge upp för den här månaden. Har en BIM till den här månaden den 30e september som vi får satsa på istället.
    Vad tråkigt Men du har väl inte passerat BIM än eller? Jag fortsätter hålla tummarna!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Är det nån mera än jag o mammatill4a som kan fika på onsdag?
    Annars kanske vi ska ta en annan dag? En kompis till mig undrade nämligen om vi skulle ses på onsdag, men är det flera som kan på onsdag så fikar jag med er istället.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Idag har jag haft en jätteskön dag!! Skulle ha städat lite, men orkade bara inte! Men sambon städade allt istället, han skulle ha hjälpt till ändå, men nu tog han allt o jag har sovit nästan hela dagen!! SUPERSKÖNT!

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

Jag har en vän till som vill komma på partyt om de e ok??!!

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 18:09:14 följande:
    Idag har jag haft en jätteskön dag!! Skulle ha städat lite, men orkade bara inte! Men sambon städade allt istället, han skulle ha hjälpt till ändå, men nu tog han allt o jag har sovit nästan hela dagen!! SUPERSKÖNT!
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Varför är det aldrig någon som städar hemma hos oss... här ser alltid ut som en soptippp.. men jaja, vi lver ju ändå =P

Kan alltid fika, men insåg att jag har väldigt ont om pengar på kontot. Måste nog ta å ringa till A-kassa och kolla om de väntar en månad innan de skickar en pengar, eller om de skickar allteftersom de får kassakorten. Skickade in i måndags förra veckan det är därför jag är lite fundersam. Vore ju sitta fint med de där 3200 kr nu. Har lite räkningar som måste betalas inom en vecka.

• Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-08-31 17:23:11 följande:
    Malin: Har efterkoll hos bm imorrn kom ja på men tänkte att vi kunde komma direkt efter den..
    det är lungt vet du haha mitt minne är inte heller det bästa..:-P
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 18:08:23 följande:
    Är det nån mera än jag o mammatill4a som kan fika på onsdag?Annars kanske vi ska ta en annan dag? En kompis till mig undrade nämligen om vi skulle ses på onsdag, men är det flera som kan på onsdag så fikar jag med er istället.
    du kan allt få fika med din kompis, verkar inte vara fler som kan fika och Liam börjar bli snorig här, så om han inte ligger sjuk inom dom närmsta dagarna så är de ett korsitaket som han går kläd ute, ungen förstår inte att sommaren är på väg bort, men eftersom han är som pappa sin så fryser han ju aldrig...Och vi ses ju endå på lördag
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 18:09:14 följande:
    Skönt att få sova lite när de är jobbdag för karlarna imorgon
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-31 18:01:03 följande:
    Vad tråkigt Men du har väl inte passerat BIM än eller? Jag fortsätter hålla tummarna!
    Nej har BIM på tisdag. Tur att det är någon mer än jag som hoppas... =P
Svar på tråden VI från Linköping