• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-30 15:51:03 följande:
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
    ja flytta är jobbigt.nu tänker jag inte flytta på ett tag. på 8 år har vi flyttat 7 gånger.vi har bott i de flesta stadsdelarna nu
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 08:36:58 följande:
    ja flytta är jobbigt.nu tänker jag inte flytta på ett tag. på 8 år har vi flyttat 7 gånger.vi har bott i de flesta stadsdelarna nu
    Vet hur du känner, vi har flyttat 4 ggr på 5 år (om man räknar med när jag flyttade in hos sambon, annars är det 3 ggr på 5 år). Men bara rört oss inom Tannefors innan vi flyttade till Lambohov för ett år sen.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 08:39:31 följande:
    Vet hur du känner, vi har flyttat 4 ggr på 5 år (om man räknar med när jag flyttade in hos sambon, annars är det 3 ggr på 5 år). Men bara rört oss inom Tannefors innan vi flyttade till Lambohov för ett år sen.
    lambohov är jättebra område.jag bodde på lantmannagatan under tidigt 90 tal.
  • dinana
    Någon som har en Tripp Trapp stol de inte använder? Gärna med bygel =)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-08-31 14:56:57 följande:
    Tyvärr inte. Skulle också vilja ha en tripp trapp.
    Hur går det för dig? Testade du i fredags?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-08-30 21:21:43 följande:
    Malin: Ja vi vill följa med till trädgårdsföreningen på måndag om vädret tillåter de. Idag har vi vart till Åtvidaberg och grattat sambons syster son.. Åsså lämnade vi Filip med Farmor. Saknar min lille.. Men vi kännde att de var dags att göra något med Marko då han e helt hysterisk för han får lite uppmärksamhet nu för tide.. O för att Filip blir flaskmatad så funkar de juh bra o lämna bort honom, även att de tog emot hårt. Men ja vet att han e trygg. Farmor har juh faktiskt uppfostrat 9 barn så de e en barnlek för henne. Nej nu ska ja gå in til grannen igen och umgås. Ha en trevlig lördag kväll.. Ja ska försöka slappna av iaf.. Kramis!!
    Men de är ju klart ni får följa med, kommer ni upp imorgon med som sagt ?? el hur blir de??

Kul att bara göra nåt med marko de är ju behövligt, men förstår dig att de tar emot, sj skulle jag nog aldrig klara de, men är ju en alldeles för mkt hönsmamma utav mig...
    Familjetrollet skrev 2008-08-30 22:30:53 följande:
    illamåendet börjar ge sig smått.det var så skönt och kul att få komma ut.lillan var så go hela dagen.det var bara jag o lillan som tog en norrköpingtur.nästa gånge blir det stora tösen som får följa med istället.här ska man strax lägga sig o sova.imorrn blir det fullt upp
    Skönt att börjar ge med sig, ja med de är ju bra attt dela upp de lite med, barnen blir ju glader oxå..
    dinana skrev 2008-08-31 14:56:57 följande:
    Tyvärr kom du försent, gjorde oss av med vår tripptrapp stol till kompisen när vi byte de mot köksbord+stolar..Alma tyckte inte om den så den vart bara stående endå..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Idag har man inte gjort många knopp, försökt blivit människa igen efter går kväll/mattens migrän attack utan huvudvärkstabletter,, gick i säng vid 19 tiden och sov från och till till 6-7 imorse och kl 10 vart de apoteket för panodil sen åkte vi ut till farmor och farfar där barnen lekte med sin kusin hela dagen och Maken försökte laga bilen mm...

Och så kom Olivia hem idag med, så blir att mysa lite med henne ikväll om hon vill de

• dinana
    JePaLuLi skrev 2008-08-31 15:25:30 följande:
    Tyvärr inte. Skulle också vilja ha en tripp trapp.Hur går det för dig? Testade du i fredags?
    Jo, jag testade i fredags, men det blev negativt, så jag börjar ge upp för den här månaden. Har en BIM till den här månaden den 30e september som vi får satsa på istället.
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 16:14:42 följande:
    Tyvärr kom du försent, gjorde oss av med vår tripptrapp stol till kompisen när vi byte de mot köksbord+stolar..Alma tyckte inte om den så den vart bara stående endå..
    Aj, vad synd...
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-08-31 16:29:38 följande:
    Aj, vad synd...
    japp, de var tråkigt, men de brukar ju finnas skapliga på blocket oxå, har du kollat där?
Svar på tråden VI från Linköping