• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2008-10-07 14:59:08 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-07 14:56:04 följande: Stackarn! Han får krya på sig!
    Ja, tycker såå synd om honom för jag är inte van att se honom så här hängig o trött, han är alltid annars i farten o busar o leker. Förut så låg vi o sov 2 timmar alla tre o det gör Leo bara om han är RIKTIGT dålig!
    Leo tackar så mycket
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Skorpan08

Go´kväll! Här var det lugnt ikväll.
    Själv har jag precis bakat matbröd så nu luktar det nybakat i hela huset.
    Maken håller på att lägga lillsnuttan.
    Om en timme blir det en skål popcorn vid tv:n.

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-07 19:55:05 följande:
    Go´kväll! Här var det lugnt ikväll.Själv har jag precis bakat matbröd så nu luktar det nybakat i hela huset.Maken håller på att lägga lillsnuttan.Om en timme blir det en skål popcorn vid tv:n.
    popcorn skule allt sitta bra.här är man rejält öm efter att ha suttit ca 2 timmar på en obekväm stol.känner att värken i ena handleden och bäckenet är på väg tillbaka med besked.bara att stå ut då inga värktabletter hjälper.

hoppas alla har haft en bra dag.

är det nån som vill ta en fika på lördag ute på tornby?elller inne i stan?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
    Familjetrollet skrev 2008-10-07 20:37:01 följande:
    popcorn skule allt sitta bra.här är man rejält öm efter att ha suttit ca 2 timmar på en obekväm stol.känner att värken i ena handleden och bäckenet är på väg tillbaka med besked.bara att stå ut då inga värktabletter hjälper.hoppas alla har haft en bra dag.är det nån som vill ta en fika på lördag ute på tornby?elller inne i stan?
    Kan tyvärr inte på lördag..min mamma, min moster o mina två kusiner kommer hit då o äter middag för vi ska på Ladies night sen på kvällen..
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-07 20:45:03 följande:
    Kan tyvärr inte på lördag..min mamma, min moster o mina två kusiner kommer hit då o äter middag för vi ska på Ladies night sen på kvällen..
    ladies night skulle jag vilja gå på.det verkar jätteskoj.hur är det med sonen?hoppas han mår bättre

guardien angel

hoppas allt är bra med er familj och att din man har fått komma hem och att han mår bättre nu.sänder lite styrkekramar till er familj

mammatilla4 mår bra.pratade med henne på dagis.så ingen bebbe är på väg.men snart är det daxs för henne att ploppa ut sin efterlängtade bebbe

ni får ha en fortsatt bra kväll.här ska man strax lägga sig.klarara knappt av att skriva pga värken
    Familjetrollet skrev 2008-10-07 21:07:00 följande:
    ladies night skulle jag vilja gå på.det verkar jätteskoj.hur är det med sonen?hoppas han mår bättreguardien angelhoppas allt är bra med er familj och att din man har fått komma hem och att han mår bättre nu.sänder lite styrkekramar till er familjmammatilla4 mår bra.pratade med henne på dagis.så ingen bebbe är på väg.men snart är det daxs för henne att ploppa ut sin efterlängtade bebbeni får ha en fortsatt bra kväll.här ska man strax lägga sig.klarara knappt av att skriva pga värken
    Han har fortfarande feber o har ont i kroppen
    Nu sover han dock, sen två timmar tillbaka.
  • Firstandhappy

och så var ens internet igång, eller ja det har ju vart det ett tag nu men äntligen fick man upp dass kraftwärk till computor...
    Hoppas alla haft det bra!!

• thelifesaviour

Igår, en hemsk dag! Usch!

leo och vincents mamma, jag hoppas verkligen leo kryar på sig!

dinana, posttanter är inte bra, tycker att delar ut fel saker mest hela tiden..

firstandhappy, woho, känns allt bra med flytten?

• Familjetrollet

god morgon allesammans.
    är det fler som inte kommer in på sin hotmail?här är datorn så seeeeeeeeeg och nu kommer man inte in på hotmailen heller*suck*msn messenger funkar.

vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.ska strax väcka lillan som får sovvorgon idag.blev inte så mycket sömn i natt varken för henne eller mig

• Maria84
    Familjetrollet skrev 2008-10-08 08:29:59 följande:
    god morgon allesammans.är det fler som inte kommer in på sin hotmail?här är datorn så seeeeeeeeeg och nu kommer man inte in på hotmailen heller*suck*msn messenger funkar.vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.ska strax väcka lillan som får sovvorgon idag.blev inte så mycket sömn i natt varken för henne eller mig
    Jag kommer in på min hotmail.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
Svar på tråden VI från Linköping