• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Marayah

Varför inte, skulle vara skojj o se hur ni bor juh.

Skorpan08 skrev 2008-10-07 08:13:08 följande:
    Vad spännande! Hälsa henne så mycket om du pratar med henne.Du kanske vill komma hit idag istället?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Vad kul!!! Jag skickar adressen i din inbox.

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-06 22:38:24 följande:
    Nu är vi hemma efter en hel dag i Norrköping hos mamma..åkte tidigt imorse o kom hem nu, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med hemfärden. Leo fick hög feber på efterbonmiddagen hemma hos mamma så han däckade o var jättetrött o sov ett bra tag, så jag ville inte ta tåget hem med både barnvagn o en Leo som knappt orkade gå själv, så sambon fick komma o hämta oss med bilen..Var lite läskigt hur fort feber kan komma, vi var ute hela förmiddagen o lekte o han mådde jättebra o var pigg, sen helt plötsligt klagade han över att han hade ont i benen o var trött, nästa sekund låg han däckad i sängen o hade 39 graders feber, stackarn Nu ska vi sova, är såå trött!
    stackars liten.då får han krya på sig
    Skorpan08 skrev 2008-10-07 08:06:45 följande:
    Godmorgon!Hoppas alla har det bra!Vad händer hos er idag?Jag skulle ha gått på mamma-baby gympa men får nog hoppa över det idag.Men blir det fint väder kanman ju alltid gå ut och gå.
    här är det fullspäckat schema idag.tvättstugan,städning,kalas och dagismöte

vill nån ta en fika i helgen på ikano eller stan?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08

Självklart få fler komma hem till mig!

• Marayah

Ja har juh tre platser kvar i min bil om nån e sugen?? Nu ska ja göra mej klar, lämnar Marko på dagis kl 9. Så ja kollar av här sen om nån e intresserad.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2008-10-06 22:18:25 följande:
    Ingen här som sitter på en vagga som de vill bli av med?
    Tyvärr ingen vagga... men vi använda barnvagnen till det när bebis var liten... funkade ju lika bra =)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-10-07 08:24:17 följande:
    Ja har juh tre platser kvar i min bil om nån e sugen?? Nu ska ja göra mej klar, lämnar Marko på dagis kl 9. Så ja kollar av här sen om nån e intresserad.
    kan inte haka med idag.har 48 000 tider att hålla reda på idagSkrattande
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Marayah skrev 2008-10-07 08:24:17 följande:
    Hade gärna följt med. Men vet inte om jag orkar idag.. är helt slut i gärnan. Molly är på dagis till 11, sen skall hon ha lunch när hon kommer hem... sen vete tusan om jag orkar något mer. Annars hade jag gärna hängt på. Hatar tisdagar för då måste man ju laga lunchen själv till Molly. Så mycke skönare när hon kan äta på dagis. (jag och matlagning går inte ihop)
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Cacan

skorpan08: då får du satsa på mammaträningen på fredag, som jag håller i

Nu ska vi åka till stan o babysimma! Så mysigt o kul!

Svar på tråden VI från Linköping