• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2008-10-06 19:36:41 följande:
    snart är man på G igen med datorn, hoppas alla har det bra..
    Kul att se dig! Allt väl? Gått bra med flytten?
  • Familjetrollet
    här rullar det på som vanligt.hoppas ni mår bra
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    Jippi!! :D
  • JePaLuLi

Ingen här som sitter på en vagga som de vill bli av med?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Nu är vi hemma efter en hel dag i Norrköping hos mamma..åkte tidigt imorse o kom hem nu, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med hemfärden. Leo fick hög feber på efterbonmiddagen hemma hos mamma så han däckade o var jättetrött o sov ett bra tag, så jag ville inte ta tåget hem med både barnvagn o en Leo som knappt orkade gå själv, så sambon fick komma o hämta oss med bilen..

Var lite läskigt hur fort feber kan komma, vi var ute hela förmiddagen o lekte o han mådde jättebra o var pigg, sen helt plötsligt klagade han över att han hade ont i benen o var trött, nästa sekund låg han däckad i sängen o hade 39 graders feber, stackarn

Nu ska vi sova, är såå trött!

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Cacan

jag blev sjukskriven redan i v.20 50% pga "smärtor" i ländryggen. Jag jobbar ju som massör o de blir ju rätt påfrestande! men trodde aldrig det skulle gå igenom!! Så de r värt att prova! var helt Ok att bara jobba 50% över sommaren måste jag säga HIHIHI

Är det ngn som ska på babysim i simhallen imorn?

• Skorpan08

Godmorgon!
    Hoppas alla har det bra!
    Vad händer hos er idag?
    Jag skulle ha gått på mamma-baby gympa men får nog hoppa över det idag.
    Men blir det fint väder kanman ju alltid gå ut och gå.

• Marayah

Morron... Här är de lugnt. Ska göra stora killen iordning för dagis. Sen får vi se vad de blir. Blev ändrade planer. Skulle följt med Malin till bm idag, men hon hade vart vaken sen 5 med SD, onda var dom med skrev hon så hon skulle försöka ta sig till bm lite snabbt för att kunna komma hem o sova sen innan barnen ska hämtas. Så ja HOPPAS för hennes skull att något är på gång nu.

Skorpan08 skrev 2008-10-07 08:06:45 följande:
    Godmorgon!Hoppas alla har det bra!Vad händer hos er idag?Jag skulle ha gått på mamma-baby gympa men får nog hoppa över det idag.Men blir det fint väder kanman ju alltid gå ut och gå.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    Marayah skrev 2008-10-07 08:10:58 följande:
    Morron... Här är de lugnt. Ska göra stora killen iordning för dagis. Sen får vi se vad de blir. Blev ändrade planer. Skulle följt med Malin till bm idag, men hon hade vart vaken sen 5 med SD, onda var dom med skrev hon så hon skulle försöka ta sig till bm lite snabbt för att kunna komma hem o sova sen innan barnen ska hämtas. Så ja HOPPAS för hennes skull att något är på gång nu.
    Vad spännande! Hälsa henne så mycket om du pratar med henne.
    Du kanske vill komma hit idag istället?
  • Marayah

Fy så trist för han. Hur mår han idag???

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-06 22:38:24 följande:
    Nu är vi hemma efter en hel dag i Norrköping hos mamma..åkte tidigt imorse o kom hem nu, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss med hemfärden. Leo fick hög feber på efterbonmiddagen hemma hos mamma så han däckade o var jättetrött o sov ett bra tag, så jag ville inte ta tåget hem med både barnvagn o en Leo som knappt orkade gå själv, så sambon fick komma o hämta oss med bilen..Var lite läskigt hur fort feber kan komma, vi var ute hela förmiddagen o lekte o han mådde jättebra o var pigg, sen helt plötsligt klagade han över att han hade ont i benen o var trött, nästa sekund låg han däckad i sängen o hade 39 graders feber, stackarn Nu ska vi sova, är såå trött!
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping