• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Guardian Angel 07

JennyoPatrik: Tack så mycket det är många som har fällt en tår mm, hon kämpar på som bara den lilla gumman hur går det för Lucas? Äter och sover han bra o.s.v.?

Mm, det har varit lite jobbigt faktiskt men nu mår han bättre och har precis kommit hem nu ska han bara se till att ta det lugnt!

• cocacarro

Hej på er!

Ny vecka nu och den börjar med en lugn måndag. Har läst en bok till en grupprocess imorrn så nu har jag inte mycket mer att göra för dagen. Ska gå och hämta barnen på dagis när de sovit klart så ska vi gå och leka med en kompis

Mammatill4a: Hoppas bebisen tittar ut snart

Maria84: Duktig du är Har tänkt tanken att göra äppelmos många gånger men det blir aldrig av.

Förresten, nån som vet var man kan köpa bondgårdsdjur som inte kostar 40 kronor stycket? Har kollat i några affärer och hittar inga billigare, tycker det borde finnas. Blir ju rätt dyrt annars om man ska få ihop en bondgård. Hade tänkt att ha det till sonens julkalender.

• Maria84

cocacarro - man måste ju passa på när man har en massa äpplen
    Var nånstans jag såg att de sålde ut lite mindre bondgårdsdjur, tror det var leksaksaffären inne på Ikano. De hade dem framme vid kassan. Kommer dock inte ihåg vad de kostade.

Här ska vi också ta och gå ut om en stund. Väntar på att Lucas ska vakna och så ska jag skära lite mer äpplen bara Man måste ju passa på idag i det fina vädret att njuta av det.

• cocacarro

Maria84: Då får jag ta mig en titt där Ja, det är ju riktigt underbart väder idag

• Maria84

cocacarro - gör det, jag är nästan helt säker på att det var där. Eller rättare sagt, måste ha varit där för det var den enda leksaksaffären vi var inne i när vi var inne sist.
    Ja ypperligt väder för att pyssla i trädgården.

• Mammatill4a

Maria84: tack ja bara 24 dagar kvar om den inte vill ut innan el efter..har ju inte hänt så mkt sen ja smsa dig sist..och nu ska ja vila för alma sover och de stora barnen är ute och leker och liam har marko här med

cocacarro: tack så mkt, nej nu börjar man känna att de närmar sig, kroppen tar stryk fort och kommer knappt till affären längre så värken i ljumsken gör sig påmind och de känns ibland som man får en kniv uppstucken , så man knappt står på benen...

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • JePaLuLi
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-06 12:14:03 följande:
    JennyoPatrik: Tack så mycket det är många som har fällt en tår mm, hon kämpar på som bara den lilla gumman hur går det för Lucas? Äter och sover han bra o.s.v.? Mm, det har varit lite jobbigt faktiskt men nu mår han bättre och har precis kommit hem nu ska han bara se till att ta det lugnt!
    Det förstår jag!
    Jodå, han äter jättebra. Nu med flytten så har han varit lite orolig med sömnen och vaknar några ggr på natten och vill ha välling. Men det är tydligen normalt vid en flytt. Det är ju inte så konstigt egentligen. Inatt sov han dock jättebra så det var skönt! Han sover mellan oss och då går det bra. Hur sover/äter Nathalie?

Ja då får han se till att ta hand om sig och försöka ta det lugnt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-10-06 09:16:40 följande:
    Hallå i tråden!Är det någon som ska till tornby idag och vill ta en fika. Jag tänkte åka till skopunkten och kika lite.
    Tack för en trevlig fika.. Så söt lilla Elin är =) Molly bråkade massor efter att ni gåt.. hon sprang in på KappAhl och levde loppan därinne innan jag lyckades få ner henne i vagnen.. sen somnade hon bums och sover än.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-06 12:10:52 följande:
    Marayah: Det gör han, bara han tar det lugnt Familjetrollet: Tack för kramarna vad ska du göra under veckan då?
    varsågod.hoppas din man mår bättre idag.tycker synd om er som får kämpa mot så mycket elände.i morrn är det fullt upp.men vi kan ses nån dag och ta en fika tillsammansGlad

här ska man iväg om en stund och handla lite.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    Mandarin skrev 2008-10-06 07:13:41 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-05 20:17:36 följande: Ja, det är min hämtar den sedan. Det är jag i ett nötskal
    Jag är i Norrköping hela dagen, kommer hem sent ikväll. Men paraplyt står utanför dörren så det är bara att du hämtar det när du vill Annars är sambon hemma runt 17-17.30.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping