• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Hej mina damer!
    Vilken dag, högstadieungar är så roliga, herregud, mitt yrke är fantastiskt. Nog för att de inte alltid tänker, men man har kul om dagarna!

Men uj vad slut man är när man kommer hem!
    Hur mår ni?

FruT, vad jobbigt med sånt illamående. :( Hoppas det blir bättre för dig!

• Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-06 16:20:05 följande:
    Hej mina damer!Vilken dag, högstadieungar är så roliga, herregud, mitt yrke är fantastiskt. Nog för att de inte alltid tänker, men man har kul om dagarna! Men uj vad slut man är när man kommer hem! Hur mår ni? FruT, vad jobbigt med sånt illamående. :( Hoppas det blir bättre för dig!

dödstrött.har sovit dåligt i natt.skulle kunna sova ståendes idag.här har man tagit det lugnt.blir till att försöka sova tidigt ikväll men oftast slår det om så man blir superpigg istället och inte kan sova.

skoj att du gillar ditt yrke.det behövs yngre lärare på dagens skolor

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2008-10-06 16:23:22 följande:
    dödstrött.har sovit dåligt i natt.skulle kunna sova ståendes idag.här har man tagit det lugnt.blir till att försöka sova tidigt ikväll men oftast slår det om så man blir superpigg istället och inte kan sova.skoj att du gillar ditt yrke.det behövs yngre lärare på dagens skolor
    Ja, det behövs alltid lärare, kanske inte bara yngre, utan det behövs verkligen fler lärare som faktiskt gillar sitt jobb. Som inte bara gör det på rutin..
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-06 16:30:10 följande:
    Ja, det behövs alltid lärare, kanske inte bara yngre, utan det behövs verkligen fler lärare som faktiskt gillar sitt jobb. Som inte bara gör det på rutin..
    när jag gick i skolan så var det bara gamlingar.endast en mattelärare var ung.har gått i många skolor under skoltiden.kan ju vara bra att blanda unga och gamla lärare.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2008-10-06 16:35:26 följande:
    när jag gick i skolan så var det bara gamlingar.endast en mattelärare var ung.har gått i många skolor under skoltiden.kan ju vara bra att blanda unga och gamla lärare.
    Det är alltid bra!
  • Familjetrollet

vad lugnt det är här idag.hoppas alla har haft en bra dag

• Marayah

Hur stora får djuren vara?? Har några olika som du kan få om du vill?? Dom e näst in till oanvända med. Ligger i en påse på vinden..

cocacarro skrev 2008-10-06 12:54:33 följande:
    Hej på er!Ny vecka nu och den börjar med en lugn måndag. Har läst en bok till en grupprocess imorrn så nu har jag inte mycket mer att göra för dagen. Ska gå och hämta barnen på dagis när de sovit klart så ska vi gå och leka med en kompis Mammatill4a: Hoppas bebisen tittar ut snart Maria84: Duktig du är Har tänkt tanken att göra äppelmos många gånger men det blir aldrig av.Förresten, nån som vet var man kan köpa bondgårdsdjur som inte kostar 40 kronor stycket? Har kollat i några affärer och hittar inga billigare, tycker det borde finnas. Blir ju rätt dyrt annars om man ska få ihop en bondgård. Hade tänkt att ha det till sonens julkalender.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08
    dinana skrev 2008-10-06 15:17:50 följande:
    Tack för en trevlig fika.. Så söt lilla Elin är =) Molly bråkade massor efter att ni gåt.. hon sprang in på KappAhl och levde loppan därinne innan jag lyckades få ner henne i vagnen.. sen somnade hon bums och sover än.
    Tack själv! Jättetrevligt!
    Molly var så söt hon med. Kan tänka mig att hon kan vara en riktig busig tjej när hon vill. Syntes i hennes blick. Hon fångar de flestas hjärtan. Ge henne en stor kram från mig!
    Elin höll sig vaken hela vägen hem, åt en stor portion lunch och sov sedan i 1½ timme.
  • Familjetrollet
    cocacarro skrev 2008-10-06 12:54:33 följande:
    Hej på er!Ny vecka nu och den börjar med en lugn måndag. Har läst en bok till en grupprocess imorrn så nu har jag inte mycket mer att göra för dagen. Ska gå och hämta barnen på dagis när de sovit klart så ska vi gå och leka med en kompis Mammatill4a: Hoppas bebisen tittar ut snart Maria84: Duktig du är Har tänkt tanken att göra äppelmos många gånger men det blir aldrig av.Förresten, nån som vet var man kan köpa bondgårdsdjur som inte kostar 40 kronor stycket? Har kollat i några affärer och hittar inga billigare, tycker det borde finnas. Blir ju rätt dyrt annars om man ska få ihop en bondgård. Hade tänkt att ha det till sonens julkalender.
    myrorna och hjärta till hjärt har jättebilliga rätt ofta.
  • Firstandhappy

snart är man på G igen med datorn, hoppas alla har det bra..

Svar på tråden VI från Linköping