• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 20:00:06 följande:
    Marayah och ja ska bara umgås och på em är de ju Ronja rövardotter i ycke naturreservat med korvgrillning som börjar vid 16 tiden mm, stod om de i LP i torsdags..
    ah, mysigt. skall träffa en kompis vid 13 på stan imorgon, får se om man orkar göra stan då =)
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-31 20:32:32 följande:
    räknade de skrämmande gångerna o kom fram till 17 flyttar på 8 år... suck inte undra på att man börjar tröttna, men nu får det fan bara bli denna med tills det att man köer hus.
    jisses 17 flyttar på 8 år.du är ju värre än ossGlad.vad är det som gjorde att ni flyttar från mjölby?vi har vart på väg till både mjölby och norrköping.men det blir för långt för min son att åka då
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 20:00:06 följande:
    Marayah och ja ska bara umgås och på em är de ju Ronja rövardotter i ycke naturreservat med korvgrillning som börjar vid 16 tiden mm, stod om de i LP i torsdags..
    vet du vart det ligger?jag skulle gärna åkt dit men vi ska till mjölby imorrn
    dinana skrev 2008-08-31 20:40:34 följande:
    ah, mysigt. skall träffa en kompis vid 13 på stan imorgon, får se om man orkar göra stan då =)
    då får du ha en bra dag i morrn.klänningen ligger redo här till dig.själv var man och shoppade loss igår.stan får det bli ev nån dag nu i veckan eller till helgen
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 20:03:29 följande:
    han är ju inte hemma.fast X klarar sig själv en stund.vart bor ronja? här ska man strax natt barnen och sen blir det soffan.har knappt hunnit sitta ner idagimorrn ska jag börja med reduxin tabletterna och se om man får bort ett antal kilon.har tyvärr gått upp ännu mera nu.och nu vägrar jag gå upp ett gram till
    kan ju strycka vad ja skev , magnus forksade lite mer i det och låg inte alls i trädgårdsföreningen utom i skogen runt ulrica , men vi ska fara ditt endå med barnen har ju lovat så går ju inte att svika dem nu..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 19:59:48 följande:
    har nån hört nått från mammatillEKNS?
    Nej, inget alls. Men är det ingen som har kontakt med henne utanför FL som kan kolla om det hänt nåt.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 20:44:15 följande:
    då får du ha en bra dag i morrn.klänningen ligger redo här till dig.själv var man och shoppade loss igår.stan får det bli ev nån dag nu i veckan eller till helgen
    ah, vad bra.. då får man försöka träffas någon dag då så jag kan få klänningen. Får väl försöka träffas, eller om du skall till Ikano. Blir inte så många rundor till Rydh, men skulle säkert kunna gå en sväng (skulle jag ju verkligen behöva då jag är stor som ett hus nu).
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 20:41:29 följande:
    jisses 17 flyttar på 8 år.du är ju värre än oss.vad är det som gjorde att ni flyttar från mjölby?vi har vart på väg till både mjölby och norrköping.men det blir för långt för min son att åka då
    ja det har varit mycket på kort tid, mycket privata problem o annat skit som gjjort att man aldrig stannat på samma ställer mer än max 6 mån, tur att det är ändrat nu när man skaffat barn, nu flyttar vi för att båda jobbar i linköping o för att vi ska få mer familjetid hemma o slippa lägga den på resorna..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 20:53:23 följande:
    Nej, inget alls. Men är det ingen som har kontakt med henne utanför FL som kan kolla om det hänt nåt.
    jag kan skicka sms till henne o kolla..
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-08-31 19:59:48 följande:
    har nån hört nått från mammatillEKNS?
    Stötte på henne förut och hon mår bara bra
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 20:51:58 följande:
    Jag ska oxå börja med de tabletterna imorgon. Ska äta de varje dag o sen börja träna till en dvd här hemma plus cykla på våran träningscykel. Ska unna mig nåt gott på fredagar bara.Vill ner 10-12 kg.Jag tyckte du såg smal ut när vi träffades..
    ja du här ska med kg bort sen, hälst en 20-25 kg iallfall,kommer ju inte bli lätt men ner ska ja när ja väll ammat klart
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Ok, sa hon nåt varför hon har avreggat sig?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 21:12:41 följande:
    ja du här ska med kg bort sen, hälst en 20-25 kg iallfall,kommer ju inte bli lätt men ner ska ja när ja väll ammat klart
    jag har gått på de tabletterna i två månader snart men tyvär ingen effekt, hört att alla har blivigt jättebra hjälpta av dom så jag var verkligen lycklig när jag fick dom men icke..
    vetifan va man ska göra för att bli av med alla kilon som ska bort o det är ju garanterat ca 40, säkert mer om läkaren får bestämma men jag trivs bra med vissa kurvor..
Svar på tråden VI från Linköping