VI från Linköping
.hoppas alla har haft en bra dag.här ska jag strax lägga mig är helt slut idag.
.hoppas alla har haft en bra dag.här ska jag strax lägga mig är helt slut idag.
ush jag lider med dig.mitt illamående var ett helvete när jag väntade sista barnet.jag var "medvetslös"pga svårt illamående.fick medecin utskriven men den hjälpte inte ens.kolla med din bm och hon kan skriva ut medecin mot ditt illamående.dock blir man väldigt trött utan den.
förhoppningsvis slipper du illamående och kräkningar framöver.de brukar ge sig efter ca vecka 12
godmorgon
kikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver
hoppas ni mår bra och att din make mår bra igen.här är det fullt upp som vanligt.är knappt inne i tråden längre.i helgen kommer kanske sonen,annars ska vi fara runt och börja shoppa vinterkläder.fick rabatt idag på p.op.

välkommen hit.här blir det inga fler barn.hackefors är ett mycket bra område.räknas till et av de finare områdena i lkpg
vad ska ni andra hitta på idag?här ska det shoppas och så ska vi käka kebab på stan.nu är ju kylan här med besked och barnen har vuxit rejält så vinterkläderna är urväxta
stora tösen på 7 år är STOR.igår var det koll i skolan.hon är 133,5 cm lång och vägde 27,5 kg.så hon är ca 12 cm över normallängd.fast hon har varit stor enda sedan ca 1 års ålder. jag får skylla på min långa make
jag kallar mig för dvärgen i familjen.min son har snart vuxit om mig
ni får ha en bra dag
här var det sött.idag har man shoppat loss rejält.blev mycket vinterkläder till barnen.i helgen ska vi kolla till kolonistugan och ta det lugnt
bara att ringa om ni måste åka till förl.hur går det med packningen?bara att du säger till om ni behöver hjälp med att packa