Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Skorpan08 skrev 2008-10-10 15:29:26 följande:
    Onsdag (15/10) nästa vecka är ni alla välkomna ut till mig på landet.En del åker bil vet jag, annars går det en buss 10.33 från resecentrum. Skriv gärna till min inbox om du vill komma!Vi hade tänkt laga lunch tillsammans.
    jag skulle jättegärna komma.men har ju barns om ska hämtas kl 11 och 12Ledsen.hoppas alla har haft en bra dag.här ska jag strax lägga mig är helt slut idag.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-12 11:58:03 följande:
    Är det nån som skulle vara intresserad av en familjedag typ nästa helg? Grilla lite och så innan kylan kommer?
    jag kommer jättegärna på en höstgrillning.har inte lyckats komma de på senaste träffarna
    Fru T skrev 2008-10-12 18:13:53 följande:
    ja har provat dom mot åksjuka tidigare å mådde ännu sämre då idag har ja än så länge fått behålla det jag äter men är helt snurrig å nästan lite väck å känner mig väll lite som en sengångare... skyller på prostafen

ush jag lider med dig.mitt illamående var ett helvete när jag väntade sista barnet.jag var "medvetslös"pga svårt illamående.fick medecin utskriven men den hjälpte inte ens.kolla med din bm och hon kan skriva ut medecin mot ditt illamående.dock blir man väldigt trött utan den.

förhoppningsvis slipper du illamående och kräkningar framöver.de brukar ge sig efter ca vecka 12

• Familjetrollet

godmorgon
    kikar in lite snabbt.har inte skrivit på ett tag nu.tänkte bara säga att jag hoppar av tråden.men jag kikar nog in nån gång framöver

• Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 12:33:40 följande:
    Hej på er! Idag har vi varit till kyrkan på babysång, jättemysigt när vi gick hem för en stund sen så tittade solen fram men nu är den borta igen På söndag kommer jag bli intervjuad igen sen har jag även blivit tillfrågade att vara med i tv, skriver dock inte ut när och i vilken kanal jag ska vara med i det får ni fråga privat Vad har ni för planer i helgen då? Imorgon kommer Peters kusin och stannar till på lördag det ska bli skoj! Sen ska vi hem till ett par vänner som har två småflickor och äta middag fullspäckad helg! Idag har jag fått sänka ner Nathalies säng helt, vi hade den i mitten förut men nu var det verkligen dags att sänka den. Hon växer så fort min lilla skrutta
    hej vad skoj att se dig här igenGladhoppas ni mår bra och att din make mår bra igen.här är det fullt upp som vanligt.är knappt inne i tråden längre.i helgen  kommer kanske sonen,annars ska vi fara runt och börja shoppa vinterkläder.fick rabatt idag på p.op.

skulle vara skoj att träffas nån dag och ta en fika.alltid kul att fika och göra nått annat

och så ska köket fixas,har börjat sätta för alla hålen.villket är många hål.sen ska det snuskiga så kallade vita målas vitt.sen är frågan om vi ska tapetsera eller måla om köket.vill ha "nytt2kök innan jul
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-16 12:45:06 följande:
    haha.. den skall jag också köra med.vi har också nix.
    maken brukar låta dem prata på.sen säger han bara nej och lägger på lurenSkrattande
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-16 20:38:57 följande:
    Familjetrollet: Tack desamma Vi mår bara fint, Peter tar det lugnt...han har inget val han ska genomgå ett test om ca 3 veckor så då får vi hoppas att allt går bra. Ser allt fint ut så får han börja träna igen, han saknar att vara ute och cykla i skogen Kul med shopping vi har handlat klart alla vinterkläder nu nu håller det på att shoppas julklappar för fullt :D känns skönt att börja i tiden! Vad roligt att tapetsera om, eller om ni nu ska måla jag skulle ha kört på tapeter men smaken är ju olika så Jag tar gärna en fika nästa vecka. När kan du och är det fler som vill fika? Ikväll blir det att titta på criminal minds, oerhört bra serie! Nu ligger snuttan och sover! Fy f-n vad jag svettas! Inte kul att vara 26år och vara i klimakteriet, inget jag rekommenderar
    då ska jag hålla tummarna för din make att nästa test är mycket bra resultat.vi är nästan klara med julklapparna.vi börjar handla det redan i augusti.

vi har inte funnit några bra tapeter ännu som passar köksluckorna.criminal minds är ju superbra.jag gillar nästan alla kriminalserier som går.fast numera kollar jag på djurpolisen på animal.

jag tar jättegärna en fika nästa vecka.vi kan ju ha den här hos mig om det går bra.onsdag och torsdag är lättast för mig.ang svettningarna hur beter de sig?jag o gubben undrar då jag plötsligt har fått rejäja svettperioderLedsen
    ni får ha en riktigt bra dag
    TARANTINO skrev 2008-10-16 20:07:25 följande:
    Tjena! Någon mer än jag som ska bli förälder -09? Jag och tjejen ska flytta till Linköping om ett par månader och vi skulle vilja lära känna nån/några från Linköping eller i närheten. Typ träffas o ta en fika eller något? :D

välkommen hit.här blir det inga fler barn.hackefors är ett mycket bra område.räknas till et av de finare områdena i lkpg

vad ska ni andra hitta på idag?här ska det shoppas och så ska vi käka kebab på stan.nu är ju kylan här med besked och barnen har vuxit rejält så vinterkläderna är urväxta

stora tösen på 7 år är STOR.igår var det koll i skolan.hon är 133,5 cm lång och vägde 27,5 kg.så hon är ca 12 cm över normallängd.fast hon har varit stor enda sedan ca 1 års ålder. jag får skylla på min långa makeSkrattande

jag kallar mig för dvärgen i familjen.min son har snart vuxit om mig

ni får ha en bra dag

• Familjetrollet
    TARANTINO skrev 2008-10-17 12:14:57 följande:
    Svar på #3423haha va bra, men vem gillar inte att fika liksom hehe. 30MAj, precis som vi är beräknade. Kul :) Men vi får ta o bestämma en fika nån gång tycker jag absolut. Tror du brukar snacka lite med min sambo, stineb!?... Familjetrollet: Tack så mycket :) nu känns det bra, när du säger att Hackefors är ett så fint ställe :D
    varsågod.det är inte alltid lätt att veta villka områden som är bra när man byter stad.men jag och maken har bott i så många olika områden genom åren så man vet ju en del om de flesta områdena.
    dinana skrev 2008-10-17 12:58:10 följande:
    Oj vad det spänner och drar i magen idag. Har mått illa sedan jag vaknade i morse.. hjälpte inte med mat i magen (trots att det tog emot att klämma ner).  Känner mig som en upppumpad fotboll. Är det någon här som har en storasyster-tröja (eller liknande i storlek 86/92 som de vill bli av med? Tänkte jag skulle överraska svärmor med att dra på en sådan på dottern... vad tror ni?
    jag tror att nallemaja har det på stan.dock har ju butiken blivit usel sen ägarbytet
  • Familjetrollet

här var det sött.idag har man shoppat loss rejält.blev mycket vinterkläder till barnen.i helgen ska vi kolla till kolonistugan och ta det lugnt

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-10-17 19:24:21 följande:
    Ha ha familjetrollet : det kallas fredag:) inget man kan göra åt. Och sj skriver ja inte så mkt då de kostar för mig. Men läser det gör jag allt. Ha en trevlig helg.
    haha precis.men det blev rejäla fynd.fick ju även rabatt på rean på hm.nån dag blir det en sväng till pop oxå.

du kan komma över nån dag o låna datorn,det är gratis.hur är det med magen?nu kan ju bebben titta ut villken dag som helstGladbara att ringa om ni måste åka till förl.hur går det med packningen?bara att du säger till om ni behöver hjälp med att packa

här ska man strax se på idol,tyvärr är det bland de sämsta deltagarna nånsin enligt mig
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-18 09:06:05 följande:
    Misstänker att jag fått missfall i natt. Blödde massa i morse vid 6. Inga klumpar dock... men vem vet det kanske kommer. Jätteledsen.
    nej .åk in till akuten så de kan kolla upp dig.jag har fått göra vul på akuten pga blödningar.de sa att man kan ha nidblödningar.

åk in så de kan kolla upp dig,jag ska hålla tummarna för dig.
    Mammatill4a skrev 2008-10-17 20:09:16 följande:
    Familjetrollet :tack, kan komma över en sväng på tisdag fm när ja lämnat barnen på dagis. Hi hi den lille vill allt inte komma ut nu. Känner inget för stunden, mer än massa buffar och Hicka men de är ju så mysigtmen vill ju börja köra vagn ju;) nu står de i vr och tar plats:) . Hi hi magnus körde race förra helgen så allt onödigt är ner packat redan:) . Skönt att ha de mesta gjort. Bara att ösa ner kläder och leksaker i sopp säckar sen typ. Hi hi klart jag ringer när de är dags ni bor ju närmast och din man är ju vaken vissa tider på dygnet som en annan skulle sova på. Så man behöver ju inte skämas för att ringa till er.
    ja maken är skoj.han är uppe till runt kl 01-02 på nätterna.idag ska vi till simhallen jag och stora tösen.bara att du hoppar in här på tisdag.vi hörs
Svar på tråden VI från Linköping