Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-18 09:53:54 följande:
    Mm,... jag avvaktar så klart. Men fy vad tungt det känns. Mår verkligen inte bra idag.
    de ber en jämt avvakta.åk in till akuten om det kommer mer blod.jag gjorde det då jag var så rädd och hade så svårt illamående.många styrkekramar till dig
    Marayah skrev 2008-10-18 09:48:59 följande:
    NEEEJ va hemskt... HOPPAS för din skull att de inte är så... Jenny: Det är ingen fara, var nog tur att vi gick hem, var rejält blöta när vi var framme. Åsså hade ja lite smått resfeber med, hade lite till o packa.. Kikar in en snabbis. Värst va ni skriver... Nu ska vi käka frukost och sen åka till min farbror. Marko ska få åka lite Cross.. Hoppas att alla ha det bra.. Kramis...
    då får ni ha en bra dag.skoj att marko ska åka cross.här ska man strax packa badkläderna.hatar att bada inför folk då kroppen är "vanskapt"
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-18 12:32:54 följande:
    Familjetrollet: En fika vore trevligt att ta på onsdag vilken tid kan du? Shoppade du loss igår?   Strax kommer de från corren hit spännande! Dags att fixa iordning lite kanske. Hoppas allt är bra med er! Det är så vackert ute nu, vi var ute i förmiddags och lekte, jätteskönt!
    jepp igår shoppades en massa vinterkläder.här är man nyss hemkommen från somhallen.stora tösen har vart i full gång hela dagen då vi mötte hennes gamla kompis i simhallen.

onsdag går jättebra.ska vi ta förmiddag eller eftermidag?spännande att corren kommer.då får man hålla utkik efter dig i den tidningen.
    dinana skrev 2008-10-18 11:52:40 följande:
    Hoppas att det bara är det.
    hoppas dina blödningar har gett sig.många har nidblödningar och en del har tom mens när de är gravida.jag ska hålla tummarna för dig
  • Familjetrollet

god morgon allesammans
    vart är alla?
    vad ska ni hitta på idag då?här ska man ev ut till tornby och kolla efter vinterskor och målarfärg

Dinana
    hoppas allt är bra med dig idag

L o V mamma

villken söt son.väldigt lik mamma är han

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-19 10:46:57 följande:
    Godmorgon, jo, det är okej med mig idag... lite konstig i magen och jag är super illamående.. testade med huvudvärkstabletter först men det verkar inte hjälpa mot illamående, så nu har jag tagit en postafen (skall ju hjälpa mot illamående står det ju på, sen att det är mer för åksjuka, skit samma). Har inte blödit (blött) något mer sen igår morse, däremot lite brun/svart kladd. Tänker ringa till kvinnohälsan och kräva ett VUL.
    skönt att blödningarna har gett sig.själv hade jag både gammalt och nytt blod när jag blödde under flera veckor.de borde ju ta dig på större allvar med tabke på att du har haft ett utomkvedes.sjukvården idag är ett skämt.
    det brunsvarta är gammalt blod som kommer ut
    dinana skrev 2008-10-19 12:07:41 följande:
    Jo, fast jag hade nog klarat mig bättre utan illamåendet =) Trodde jag skulle dö idag när jag öppnade kylsskåpsdörren... fan vad det stank, fick kväljningar.. Sambon bara skrattade och undrade vad det var som var så illa... (Låg pizza på översta hyllan från igår och fy fan alltså vad det luktade illa. Var ju ändå min pizza så jag vete katten varför... men nej, min kropp gillade inte "stanken")
    de där känner man så väl igen.huga för lukter när man var gravid.jag kräktes så fort jag kände lukten av pommes frites
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-19 11:25:57 följande:
    Tackar

vasågod

hoppas alla har haft en bra dag.här är lillan hostig och snorig.strax ska det städas och tvättas BLÄÄÄ säger jag.

mammatill4a

skoj att se dig i tråden.hoppas allt är bra med dig och att du tog dig hem från centrum utan att få värk.alma är så söt när hon ropar hej

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-19 18:05:10 följande:
    Ja det har jag, men jag tänkte ringa ner till Kvinnohälsan först för det är ju där jag skall göra mitt VUL den 29e. Så kanske kan man få tid innan dess... hoppas det, men som sagt, får jag ingen ny ti ddär så ringer jag till Kvinnokliniken istället...
    kom på att man kan få blödningar vid sex oxå när man är gravid.hoppas du får en ny tid så du inte behöver vara orolig.

här skule man städa idag,men icke,det blev fuskstädat.så imorrn får jag städa ordentligt.snart ska jag se på andra avenyn

ni får ha en bra kväll allesammans
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 19:45:59 följande:
    Hörreni! Nu får ni hålla lite tummar att det inte dyker upp någon mens för mig i dagarna! Lova! :)
    då ska jag hålla tummarna blå för dig
    dinana skrev 2008-10-19 19:42:10 följande:
    Det kostar väl runt 250 kr eller nått på kvinnokliniken.. eller hur?
    alla besök på sjukhuset kostar 250 kr.besöken hos bm är gratis
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 19:56:13 följande:
    L&Vs mamma, tack!familjetrollet, tack, akta så du inte stryper blodtillförseln bara! Du vill nog ha kvar dina tummar. ;) dinana, På onsdag eller torsdag. 6 dagar efter min ägglossning hade jag två ljusrosa flytningar (gud vad jag hatar att skriva det ordet!! ;D) trodde mensen var på g. Men än har inget hänt och det är tre dagar sedan nu.
    ingen fara  tummarna får vila iblandSkrattande
    Mammatill4a skrev 2008-10-19 20:28:59 följande:
    håller tummar och tår för att du får ett plus
    halloj tjejen.idag har töserna lekt rejält bra ihopp.det blev sura kiner som vanligt när olivia skulle hem
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:35:01 följande:
    Bra Familjetrollet, bra! Du ska vara rädd om dina tummar. De är nyttiga att ha. Men jag blir jätteglad om du håller dem så ofta du orkar. ;)
    jag ska hålla dem tills du blir gravid/och får en bebbe

vet nån möjligen svaret på detta?

www.familjeliv.se/Forum-5-157/m37440612.html
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-10-19 20:43:08 följande:
    Nää! Jag läste inte hela TS. Förlåt. :)Blev lycklig över att kunna något.
    ingen fara.typiskt att man har senilminne.behöver namnet till en tävling
  • Familjetrollet
    Hanna S skrev 2008-10-19 21:47:49 följande:
    Hejsan! tänkte höra om man kan få va med i denna tråd,Vill gärna lära känna lite nya människor i linköping, =)hoppas ni haft en trevlighelg.. kram
    välkommen hit
Svar på tråden VI från Linköping