dinana skrev 2008-10-19 10:46:57 följande:
Godmorgon, jo, det är okej med mig idag... lite konstig i magen och jag är super illamående.. testade med huvudvärkstabletter först men det verkar inte hjälpa mot illamående, så nu har jag tagit en postafen (skall ju hjälpa mot illamående står det ju på, sen att det är mer för åksjuka, skit samma). Har inte blödit (blött) något mer sen igår morse, däremot lite brun/svart kladd. Tänker ringa till kvinnohälsan och kräva ett VUL.
skönt att blödningarna har gett
sig.själv hade jag både gammalt och nytt blod när jag blödde under flera
veckor.de borde ju ta dig på större allvar med tabke på att du har haft ett utomkvedes.sjukvården idag är ett skämt.
det brunsvarta är gammalt blod som kommer ut
dinana skrev 2008-10-19 12:07:41 följande:
Jo, fast jag hade nog klarat mig bättre utan illamåendet =) Trodde jag skulle dö idag när jag öppnade kylsskåpsdörren... fan vad det stank, fick kväljningar.. Sambon bara skrattade och undrade vad det var som var så illa... (Låg pizza på översta hyllan från igår och fy fan alltså vad det luktade illa. Var ju ändå min pizza så jag vete katten varför... men nej, min kropp gillade inte "stanken")
de där känner man så väl igen.huga för lukter när man var gravid.jag kräktes så fort jag kände lukten av pommes frites
Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-19 11:25:57 följande:
Tackar
vasågod
hoppas alla har haft en bra dag.här är lillan hostig och snorig.strax ska det städas och tvättas BLÄÄÄ säger jag.
mammatill4a
skoj att se dig i tråden.hoppas allt är bra med dig och att du tog dig hem från centrum utan att få värk.alma är så söt när hon ropar hej