Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-10-07 13:06:12 följande:
    Asså vad irriterande det är. Idag skulle jag få en massa saker med posten.. så jag sitter och är jätte försväntansfull.. så kommer posttanten. Har hon paket med sig... nej, bara lite reklam och det står tydligt på min låda att jag inte vill ha reklam... AH, skall bussa katterna på henne....
    sitter oxå och väntar pkt men inget kom.du kan få låna toka X,han skrämmer skiten ur de flestaSkrattande.

här skulle man tvättat idag men det blev inget av då jag har ont i ena handleden och bäckenet igen.så här tar man det lugnt idag innan kalas och mötet ikväll.är proppmätt efter smörgåstårtan man åt nyss.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-07 19:55:05 följande:
    Go´kväll! Här var det lugnt ikväll.Själv har jag precis bakat matbröd så nu luktar det nybakat i hela huset.Maken håller på att lägga lillsnuttan.Om en timme blir det en skål popcorn vid tv:n.
    popcorn skule allt sitta bra.här är man rejält öm efter att ha suttit ca 2 timmar på en obekväm stol.känner att värken i ena handleden och bäckenet är på väg tillbaka med besked.bara att stå ut då inga värktabletter hjälper.

hoppas alla har haft en bra dag.

är det nån som vill ta en fika på lördag ute på tornby?elller inne i stan?
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-07 20:45:03 följande:
    Kan tyvärr inte på lördag..min mamma, min moster o mina två kusiner kommer hit då o äter middag för vi ska på Ladies night sen på kvällen..
    ladies night skulle jag vilja gå på.det verkar jätteskoj.hur är det med sonen?hoppas han mår bättre

guardien angel

hoppas allt är bra med er familj och att din man har fått komma hem och att han mår bättre nu.sänder lite styrkekramar till er familj

mammatilla4 mår bra.pratade med henne på dagis.så ingen bebbe är på väg.men snart är det daxs för henne att ploppa ut sin efterlängtade bebbe

ni får ha en fortsatt bra kväll.här ska man strax lägga sig.klarara knappt av att skriva pga värken
  • Familjetrollet

god morgon allesammans.
    är det fler som inte kommer in på sin hotmail?här är datorn så seeeeeeeeeg och nu kommer man inte in på hotmailen heller*suck*msn messenger funkar.

vad ska ni hitta på idag?här ska jag ta det lugnt.ska strax väcka lillan som får sovvorgon idag.blev inte så mycket sömn i natt varken för henne eller mig

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-08 09:23:57 följande:
    Ja, idag hoppas jag verkligen att hon har paket med sig till mig idag annars blir jag sur!  Apropå paket. Vad tycker ni om att de lämnar paket jämte brevlådan egentligen (så att vem som helst kan se dem). Fast i och för sig så är jag lite emot att brevlådorna är så lättillgänliga för vem som helst att gå och rota i.
    uselt.då kan ju vem som helst stjäla paketet.här har vi bara brevinkast i dörren.har ni inte så att ni kan sätta hänglås på brevlådan.det fanns det förr på skattegården när jag var liten
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 09:19:44 följande:
    Jag kommer också in på hotmail.Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut
    Då får du hälsa malin från hennes granne
    Maria84 skrev 2008-10-08 08:32:18 följande:
    Jag kommer in på min hotmail.
    jag kom in till slut.com hem krånglar igen.så interneten är så långsam att man blir skogstokigSkrattande

här ska man strax ta och se reprisen av VBÅ
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2008-10-08 09:19:44 följande:
    Jag kommer också in på hotmail.Är det nån mer som har fått det där mailet att de ska stänga ner msn?Jag ska träffa Malin (mammatill4a) idag om hon mår bra. Hon hade en hel del sammandragningar igår och bebben är fixerad så vi får väl se när den vill titta ut
    det mailaet har jag inte fått.vad stod det då?ska de lägga ner hotmail oxå?finns ju inga andra bra mail.spray är uselt.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-08 09:47:29 följande:
    Humm, nej det tror jag inte man kan.. finns inget att fästa i i alla fall. Men om inte brevbäraren kan lägga saker i lådan kommer de ju lägga allt bredvid istället. Min sambo vart lite sur för att de lagt hans nya fina väska som ha beställt på dörrmattan.
    men posten får väll inte lägga paket utanför dörren.ring posten och säg åt dem.här får vi avi varje gång ett brev/paket är för stort för brevinkastet.

posten är inte kloka ibland.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-10-08 11:23:53 följande:
    Gomorron tjejer.I natt fick ja köra upp mannen till akuten.Han har en längre tid haft jätte ont av njursten och gallsten men sjukvården har bara ordinerat värktabletter och avvaktat. Två gånger tidigare har han fått åka till akuten varav en gång va med ambulans.I natt släppte jag bara av honom, såg att han fick komma in å åkte sen hem å la mig i sängen, inte för att ja kunde sova men ja mår hällre illa hemma än i ett vitt kallt rum..Den här gången har han fått ont i båda sidor och läkarn konstatera att det blivit en infektion i kroppen så han är nu inlaggd, har fått en morfinspruta i magen å antibiotika via dropp å för en stund sen så gjorde dom UL på honom...så nu väntar vi bara på svar OCH handling.....å ja då... mår sjukt illa å sover mig igenom dagarna...
    aj det lät inte skoj.då får ni krya på er rejält
    Marayah skrev 2008-10-08 11:19:47 följande:
    Det dumma e att man har vant sig sj med att alltid ha något att göra, så när man inte har nått så blir man så oerhört rastlös...
    det där känner jag igen till 100%.man blir galen av att inte ha nått att göra ibland.idag ska jag ev till stan eller tornby och kolla vinterkängor åt stora tösen.det har ju blivit kalla dagarn nu.

strax ska jag gå långpromenaden och sen hem och sen till centrum
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-10-08 11:42:31 följande:
    För övrigt måste jag säga att gmail slår de flesta andra webmailklienter..
    jag öppnade ett g-mailkonto för länge sedan.men nu har man glömt både adressen och lösenSkrattande
    Guardian Angel 07 skrev 2008-10-08 11:30:00 följande:
    God förmiddag! Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande! I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?
    vad spännande att fler tidningar nappar.skönt att allt är bra med din man.vad för hårfärg blev det?du får ha en bra dag
    Mizzz skrev 2008-10-08 11:40:22 följande:
    Öppna inte sånna mail, dom innehåller till 99% säkerhet nåt virus, eller så skickar de vidare sig själv till hela din kontaktbok.

låter som ett sorts nigeriamail.

nu ska jag slappa i soffan en stund,sen blir det en promenad till centrum

• Familjetrollet
    Mizzz skrev 2008-10-08 12:46:32 följande:
    fast nigeriamailen är ju skoj! Alltid nån bra ihopsnyftat historia och så vill dom låna pengar!!! Racka inte ner på dom!!
    samma visa och bara olika namn,har fått många nigeriamail genom eniro och tradera.en del är fulla med jesus och gud hit och dit*suck*tror de verkligen att de kan lura folkSkrattande
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-08 13:50:21 följande:
    Leo har fortfarande ingen feber idag, så antagligen får han gå till dagis imorgon.Nån som vill träffas på stan eller hemma hos nån på fredag o ta en fika?
    beror på villken tid.kan bara efter kl 16.

är det ingen som vill ta en fika i helgen?jag kan inte komma på förmiddagarsfika då jag har dagis och skoltider varje dag.är det bara jag som kan fika på helger och senare eftermiddagar?

hoppas alla har haft en bra dag.här har man knappt suttit vid datorn då handlederna värker så mycket.den högra är värst och värker hela tiden samt strålar ut i fingrar och underarmen
Svar på tråden VI från Linköping