Mizzz skrev 2008-10-08 11:42:31 följande:
För övrigt måste jag säga att gmail slår de flesta andra webmailklienter..
jag öppnade ett g-mailkonto för länge sedan.men nu har man glömt både adressen och lösen

Guardian Angel 07 skrev 2008-10-08 11:30:00 följande:
God förmiddag! Hoppas allt är bra med er! Själv fick maken komma hem i måndags och nu har han börjat jobba han får bara tänka på att inte lyfta tungt! Nu ligger snuttan och sover. Hon somnade redan strax före 20 igår. Då hade hon varit vaken sen kl.14 sen sov hon till 06.50 imorse. Sen ungefär ett par veckor tillbaka så sover hon bara två pass på dagen Igår var jag till frissan och klippte mig och tonade håret färgade även ögonfransarna och ögonbrynen de sa att jag ser ut som en helt annan Catharina Igår fick jag även ett mail av hon som intervjuade mig. Tydligen så är CORREN intresserad av att intervjua mig Spännande! I eftermiddag ska vi hem till en kompis och deras två döttrar vad ska ni hitta på idag?
vad spännande att fler tidningar
nappar.skönt att allt är bra med din man.vad för hårfärg blev det?du får ha en bra dag
Mizzz skrev 2008-10-08 11:40:22 följande:
Öppna inte sånna mail, dom innehåller till 99% säkerhet nåt virus, eller så skickar de vidare sig själv till hela din kontaktbok.
låter som ett sorts nigeriamail.
nu ska jag slappa i soffan en stund,sen blir det en promenad till centrum