-
kvinnohälsan eller vade det heter på sjukan.dinana skrev 2008-10-21 08:31:33 följande:När och vart skall man ringa för att få en jourtid på sjukhuset? Vill ju ha en VUL-tid men jag fattar inte... för när man ringer och pratar med dem så tycker de att man skall vänta. Men doktorn så ju att jag skulle ringa om jag var orolig och fixa en tid... men vart skall man liksom ringa då?jag fixar så du kommer in hos mig.rensade förra veckan och har nog tagit bort en del som skulle finnas kvar i listanSkorpan08 skrev 2008-10-21 08:21:03 följande:Dessvärre kunde jag inte gå in på din sida längre.då inboxar jag dig straxMandarin skrev 2008-10-21 08:27:40 följande:Då kommer vi inboxa på bara -
nu kommer du in på min sidaSkorpan08 skrev 2008-10-21 08:15:54 följande:Nu har jag precis sett en intervju på tv med någon som vi känner. Jättebra intervju!
nu ska jag ta och fixa lite här hemma. -
dinana skrev 2008-10-21 08:59:34 följande:på sjukhuset då alltså... ringer man till kvinnokliniken så ringer de ju upp in tre timmar... känns inte som jourtid då,.... men men... jag får väl vänta tills dess och säga att jag vill ha en tid för VUL. Att doktorn sagt åt mig att ringa på jourtid... fattar ju inte när det är dock.kvinnokliniken kan det vara.var där när jag hade fått mitt MA besked.har en släkting som jobbar på den avdelningen.jag tänker aldrig mer sätta min fot där.då de blandar abortpatienter med patienter/besökare som har fått besked om mf/ma

det stämmer att man får ringa dit och invänta att de ringer tillbaka
-
Dinana det ligger på sjukhuset,första plan om jag minns rätt.mellan nya och gamla sjukhuset i själva korridoren
nä nu måste jag börja städa lite.barnen stökar ner så otroligt mycket
-
okej.var ju där för 2 1/2 år sen.de bygger/flyttar om så mycket på sjukan numera.Skorpan08 skrev 2008-10-21 09:15:54 följande:Det ligger inte kvar där längre. Nu är det barnkardiologen som ligger där.dinana skrev 2008-10-21 09:24:40 följande:Är det möjligt att få en tid typ vid 8-9 för VUL?jag har fått vul jättelätt.i v 6 med stora tösen när jag svimmade på skäggetorp centrum,blev ambulans upp och vul då läkren tyckte det var bäst så.med ebba minns jag inte om jag gjorde vul då jag var mådde så dåligt under den graviditeten.med sista åkte jag in till akuten sent på kvällen och fick göva vul pga blödningar mm
stå på dig och kräv ett vul.du ska inte behöva vara ledsen och orolig i onödan
-
då håller jag tummarna att du får ett vul.dinana skrev 2008-10-21 09:47:44 följande:nej, jag får ta å kräva ett VUL nu när de ringer vid tjugo i elva. doktorn så ju själv att jag kunde få ett VUL om jag var orolig så de kan ju knappast säga något annat.
vem har bestämt detta skitväder?snart ska man hämta lillan och sen gå på en promenad i det tråkiga vädret.
i eftermiddag blir det ev hjärta till hjärta,är ett tag sen man var där sist -
hade gärna haft molly,men jag tar mig ingenstans vid den tiden.kunde inte dagis ha molly?dinana skrev 2008-10-21 10:39:55 följande:Har fått en tid nu för VUL kl 14.30 i eftermiddag. Någon som kan hänga på å vara barnvakt åt Molly tro? -
dåligt av dem på fogdegatans dagis var de toppenbra när man behövde extrapass på dagisdinana skrev 2008-10-21 12:06:30 följande:Nej det gick absolut inte... det var de väldigt hårda med.du kanske tom går över tiden och får en novenmber bebbe.vi ses imorrn.klappa magen från migMammatill4a skrev 2008-10-21 12:10:16 följande:så har man varit på förhoppningsvid SISTA bm besöket idag på fm, allt var helt ok, inget att klaga på.. hoppas bara den lille vill ut innan de sista 9 dagarna tar slut ... -
ush.har du svimattacker oxå?du får passa på och vila/sova så mycket som möjligt.kan du behålla nån mat/dryck?många styrkekramar till digFru T skrev 2008-10-21 12:30:01 följande:ja kräks har ont i huve för nån vätska får ja knapt i mig.... såå sjukt trött på detta just nu... sover helatiden... -
din bebbe kommer att var den sötaste bebben i vårt områdeMammatill4a skrev 2008-10-21 12:43:41 följande:NU ska du vara tyst tycker ja för de där var inget roligt alls haha skoja bara, den får komma när den vill, bara den är frisk och välskapt
konstigt de var toppenbra när vi hade våra barn där.men de har visst bytt ut en hel del personal sa matildas gamla fröken när vi mötte henne.vi hade barnet i det stora huset.dinana skrev 2008-10-21 12:41:48 följande:det är ju på fogdegatan som Molly går.... där vart de inte ett dugg medgörliga..
dåligt av dagis att inte ställa upp