Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-20 21:58:54 följande:
Mammatill4a: Sambon o jag fick ett gott skratt nu, fasen vilket bra doftsinne du har!! Vi har en doftgran av just vanilj i bilen Fy fasen så duktigt. Sambon tycker att du kan ta jobb som narkotika hund på tullen
det visste jag inte om min granne.fast hon är ju bra på allt för övrigt oxå

.bättre granne kan man inte få.
PojkMaffia skrev 2008-10-21 06:55:21 följande:
Godmorgon på er.Någon vars barn inte haft vattkoppor?jag ahr 2 pojkar hemma som fick det samtidigtså någon som vill komma på besök?
här har alla barnen haft det redan
dinana skrev 2008-10-21 07:54:22 följande:
Molly har inte haft det...
halloj hoppas du mår bättre idag
Mammatill4a skrev 2008-10-20 21:24:28 följande:
familjetrollet: jo tack hon sa de och lika snabbt spang hon ut igen för att hon såg att ja var upptagen med annat, tur man har hennes pappa i samma kommun sen om hon skulle bli för trotsig m.orr på den ungen, får se morgon om hon kommer hem ordentligt annars så är de väll bara till att klä på sig och hämta henne i skolan resten av vecka och hålla henne inne tills hon verkligen lyssnarLoVm.tack så mkt för köpet av babyskyddet så himla snyggt och inte svårt att sätta i bilen heller, prövade bara idag, men ska ställa in de till helgen el början av nästa vecka så man är bered om nåt skulle hända.. jag med min grav nojja och dofter undrar om ni har en doft gran i bilen med lukt av vanilj el nåt för babyskyddet luktar ju helt underbart hehe skulla kunna sova på det...Så var man ju och handlade med och tror faan vi handla upp hela affären, skulle bara veckohandla men ja råkade handla lite mer och två paket new born libero blöjor,, så nu finns ju allt, förutom den förbaskade filmrullen haha får ta de imorgon glömt de i flera veckor nu ju..imorgon fm är de dags för BM igen och skriver här inne sen hur de gått.
jag fråga olivia om hon hade vart hemma.jag sa att du var rejält arg och att det rök ur dina öron,men olivia bara skrattade och sa jag har ju vart hemmma för jag har ingen skolväska med mig.7 åringar är då snabba i munnen med sina svar
då är det bara att invänta att bebben ska komma
villka kommer på fikat imorgon kl 10?