PojkMaffia skrev 2008-10-20 11:00:13 följande:
vart bor du?
i ryd
dinana skrev 2008-10-20 11:11:53 följande:
Nej tyvärr inte. Pratade med kvinnokliniken nu och nej, de hade för fullt. Så de bad mig avvakta till den 29e då jag skall på VUL på kvinnohälsan... känns som en evighet tills dess. Någon som fördriva min tid lite?
fy f*n vad ruttet gjort av dem!om du skulle få mer blödningar åk då till akuten där får man hjälp.
Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:35:38 följande:
Apipoulai: haha vad kul att du tyckte om artikeln i Mama! Allt bra med dig? För er som är intresserade så kommer artikeln i Corren att publiceras imorgon Hoppas allt är bra med er!
dinana skrev 2008-10-20 11:41:26 följande:
någon som har en tripp trapp stol de vill sälja till mig?
tyvärr inte
Guardian Angel 07 skrev 2008-10-20 11:53:54 följande:
Pojkmaffia: så du har hittat hit igen, kul tråkigt att höra att lillen gjort illa sig hoppas det inte är något allvarligt! Huir mår du då? Mammatill4a: mm, du får säga åt henne å spara den ligger Alma och sover nu? Familjetrollet: jag kommer gärna runt 10-tiden, har ne tid hos gynekologen på morgonen men till 10 ska jag hinna
trevligt.ingen fara om du kommer senare.
Mammatill4a skrev 2008-10-20 13:35:11 följande:
va dött de var i tråden idag, bara för man lånat data och äntligen kan skriva av sig , så finns de ingen här.. liam är nere hos grannarna och alma sover lite längre middag idag då vi ska ivåg i em... och olivia slutade just skolan så hon kommer nog hem snart..
dött här?det är ju full rulle här idag ju
här sitter man o väntar på att tv-bänken ska hämtas.sen får det ev bli en tripp til centrum då mensen verkar vara på väg
Mammatill4a skrev 2008-10-20 13:47:25 följande:
hihi då är de inte helt dött då.. vänar på att alma ska vakna så man kan tatag i den stora diskaen som väntar , ryggvärken försvann med vila och panodil i förrebyggande syfte, och de är bra för nån bäse idag vill ja inte ha för måste veckohandla ikväll
haha bebben får du vräka en annan dag.är bebben lika vild fortfarande?